۱۱ رویداد رسمی آسیایی و جهانی در تقویم ۲۰۲۴ والیبال ایران

کنفدراسیون والیبال آسیا تاریخ و مکان برگزاری برخی از رویدادهای والیبال در این قاره را اعلام کرد و مسابقات باشگاه‌های مردان و زنان آسیا و چلنج‌کاپ مردان و زنان تنها رویدادهایی هستند که زمان‌شان اعلام شده و هنوز میزبان قطعی آن‌ها اعلام نشده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، کنفدراسیون والیبال آسیا زمان و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر و پسر آسیا و مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال دختر و پسر آسیا را اعلام کرد.

بر این اساس مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از تاریخ ۲۷ خرداد تا ۳ تیر ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۳ ژوئن ۲۰۲۴) در تایلند برگزار خواهد شد و رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختر آسیا از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ تیر ۱۴۰۳ (یک تا هشت جولای ۲۰۲۴) در چین پیگیری می‌شود.

هم‌چنین مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال پسر آسیا از تاریخ ۷ تا ۱۴ مرداد (۲۸ جولای تا ۴ آگوست) در بحرین برگزار خواهد شد و رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال پسر آسیا از تاریخ ۳۰ تیر تا ۶ مرداد (۲۰ تا ۲۷ جولای) در چین‌تایپه پیگیری می‌شود.

بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، فدراسیون‌های والیبال آسیا باید برای حضور در این چهار رویداد تا روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه ثبت نام خود را انجام دهند تا پیش از پایان فوریه ۲۰۲۴ (۹ اسفند) قرعه‌کشی هر رویداد برای مشخص شدن گروه‌بندی تیم‌ها انجام شود.

رویدادهای قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان آسیا و چلنج‌کاپ زنان و مردان آسیا از جمله رویدادهایی هستند که هنوز میزبان آن‌ها از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی نشده اما زمان برگزاری این مسابقات از سوی AVC اعلام شده است.

مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا در بخش مردان از ۲ تا نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ و در بخش زنان از ۲۵ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و مسابقات چلنج‌کاپ زنان هم ۵ تا ۱۲ خرداد برگزار خواهد شد که کاندیدای اصلی میزبانی آن فیلیپین است و چلنج‌کاپ مردان ۱۳ تا ۲۰ خرداد پیگیری خواهد شد که بحرین و استرالیا گزینه‌های اصلی میزبانی این رویداد هستند.

بر این اساس والیبال ایران در سال آینده چهار رویداد جهانی لیگ ملت‌ها، پسران زیر ۱۷ سال جهان، بازی‌های المپیک پاریس و باشگاه‌های جهان را در تقویم کاری خود دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10731

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: