بازی‌های آسیایی هانگژو چین

تیم ملی شطرنج ایران قهرمان بازی‌های آسیایی شد

تیم ملی شطرنج ایران به مدال طلای بازی‌های آسیایی رسید.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، شطرنج‌بازان ایران در مرحله نهم بخش استاندارد بازی‌های آسیایی با ترکیب پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمدامین طباطبایی مقابل تیم کره جنوبی به پیروزی ۴ بر صفر رسید.

پویا ایدنی توانست به راحتی حریف خود گواین از کره جنوبی را شکست دهد. پرهام مقصودلو، لی جون را شکست داد و طباطبایی مقابل سه‌یان را پیروز شد. بردیا دانشور نیز مقابل حریف خو به پیروزی رسید. بنابراین ایران با نتیجه ۴ بر صفر و کسب ۸ امتیاز قهرمان این دور از مسابقات شد.

تیم ملی ایران در ۹ مرحله مقابل کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، بنگلادش، قزاقستان، چین و ازبکستان به برتری رسید و مقابل هند و ویتنام مساوی کرد و در صدر جدول مسابقات قرار دارد. در این بخش ۱۳ تیم حضور داشتند.

پیش از این شطرنج ایران در بخش سرعت بازی‌های آسیایی سه نماینده داشت؛ سیدمحمدامین طباطبایی در این بخش چهارم شد، مبینا علی‌نسب در رده چهارم ایستاد و پرهام مقصودلو که فقط تا پایان دور هفتم رقابت کرده بود در رده بیست‌وپنجم قرار گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9826

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: