جدایی زوج سرشناس ورزشی

 عشقی که از اینچئون آغاز و در هانگژو به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، زندگی خصوصی افراد مشهور همیشه جالب بوده و بسیاری علاقمند به دنبال کردن و باخبر شدن از آن  هستند. اینکه کدام هنرمند، کدام بازیگر و حتی کدام سیاستمدار کجا زندگی می کند؟ همسرش کیست؟ چند فرزند دارد همیشه برای مردم و طرفدارانشان جذاب بوده است. خبر ازدواج و طلاق افراد مشهور همیشه در صدر اخبار شخصی آن هاست به ویژه اگر هر دو طرف ماجرا مشهور باشند.

هر از گاهی خبر ازدواج یا طلاق زوج های معروف در فضای مجازی و رسانه ها مطرح می شود. شاید معروفترین خبر جدایی اخیر ماجرای جدایی پیکه و شکیرا از یکدیگر باشد. طلاقی که دلیلش خیانت پیکه به شکیرا بود. زوج های هنری یا ورزشی بسیار هستند که با انتشار تصاویر و متن های عاشقانه خبر از وصلت خود می دهند. در برنامه های مختلف شرکت می کنند و … . اما شاید خیلی نگذرد که برخی از آن ها با پاک کردن عکس های مشترک خود در فضای مجازی و گذاشتن متن های طعنه دار و حتی مصاحبه علیه هم بر اختلاف و جدایی خود صحه  بگذارند. یکی از زوج های سرشناس ایرانی که مدتی پیش از یکدیگر جدا شدند با انتشار متن های گلایه مند و همچنین مصاحبه یکی از زوجین در روزهای اخیر دوباره موضوع طلاق خودر ا رسانه ای کرده اند.

این زوج ورزشی «مهسا جاور»  و «محسن محمدسیفی» هستند که هر دو از ملی پوشان و مدال آوران مطرح کشور می باشند. مهسا جاور ملی پوش روئینگ و محسن محمد سیفی ملی پوش ووشو است. آن ها سال ۱۳۹۳ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۸ صاحب دختری به نام مینل شدند. اما زندگی مشترک این زوج ورزشی در سال ۱۴۰۱ با جدایی از یکدیگر به پایان رسید.

این زوج سرشناس ورزشی که هر دو اهل زنجان هستند در یکی از مصاحبه های مشترک خود گفته بودند آشنایی شان به بازی های آسیایی اینچئون برمی گردد و البته قبل از آن دورادور یکدیگر را می شناختند و «محسن شادی» عضو تیم ملی قایقرانی باعث آشنایی بیشتر و این وصلت شده است.

همانطور که خبر ازدواج این دو قهرمان بسیار وایرال شد. خبر جدایی آن ها نیز با یک استوری و یک مصاحبه بسیار مورد توجه قرار گرفت. چندی پیش در آستانه مسابقات آسیایی هانگژو مهسا جاور که حضانت دختر خردسالش را بعد از طلاق بر عهده دارد با گذاشتن یک متن در صفحه شخصی خود از ممنوع الخروجی دخترش و ممانعت از حضور دخترش با او در اردوی تیم ملی قایقرانی گلایه کرد. او در این متن به بخش هایی دیگری از زندگی خصوصی خود از جمله ماجرای طلاق و خیانت همسرش نیز پرداخت.

او در مصاحبه ای در ابتدای سال به ایسنا گفته است:« از اواسط سال ۱۴۰۰ ، واقعا دوره وحشتناکی را پشت سر گذاشتم و مرحله ‌ای از زندگی ‌ام بود که فکر می ‌کردم این اتفاقات فقط در فیلم‌ها است. به ‌خاطر مهسا جاور این یک سال اخیر، به خودم افتخار می‌کنم. به عنوان یک مادر،  قوی بودم و توانستم سرپا بایستم. تا آخر عمرم برای یک سال وحشتناکی که پشت سرگذاشتم، به خودم افتخار می‌کنم و به دخترم مینل یاد می‌دهم که می‌تواند یک زن و یک مادر قوی باشد.»

 

 

چند روز پیش محسن محمدسیفی نیز در یک مصاحبه به مسئله جدایی خود اشاره کرد و باز موضوع طلاق او و جاور رسانه ای شد. تابناک ورزشی به نقل از سیفی نوشته: «یک سری اتفاقات در زندگی ‌ام افتاد و بخشی از آن بحث جدایی از همسر سابقم بود. آن خانواده ول ‌کن داستان نیستند و اذیت می ‌کنند و به روش‌ های مختلف فشار می ‌آ ورند و مطمئنم حتی راضی نبودند در بازی‌های آسیایی مدال بگیرم. چند روز پیش در فضای مجازی اعلام کردم که خودم درخواست جدایی دادم و نزدیک چهار میلیارد نیز پول پرداخت کردم. دیگر یک آدم باید چه کار کند تا دست از سرش بردارید. در مجموع حالم خوش نیست و امیدوارم در قهرمانی جهان یک مدال طلا بگیرم تا شاید از این شرایط بیرون بیایم. آن عزیزی که در این مدت کنارم بود خیلی زحمت کشید. یکسری مسائل را حتی خانواده و دوستانم نمی‌دانستند و حتی این اواخر برخی اتفاقات خیلی خوبی در زندگی‌ام رقم زد که یک مقدار بهتر هستم. از این دوست عزیز خیلی تشکر می‌کنم و امیدوارم هر کجا که هست بهترین‌ها برایش اتفاق بیفتد. کم پیش می ‌آید آدم چنین دوستانی داشته باشد. »

مهسا جاور که به دلیل بارداری و به دنیا آوردن فرزندش نزدیک به سه سال از میادین ورزشی دور بود با بازگشت به میادین ورزشی در بازی های آسیایی هانگژو در رشته قایقرانی موفق به کسب مدال نقره شد.  محسن محمدسیفی نیز به عنوان یکی از ملی پوشان ایران در بازی های آسیایی هانگژو در رشته ووشو به مدال نقره دست یافت. حضور موفق این دو ملی پوش در بازی های آسیایی این بار دیگر به عنوان یک زوج ورزشی موفق نبود. عشقی که از بازی های آسیایی آغاز شده بود.

این دو ملی پوش در بازی های آسیایی اینچئون با هم آشنا شدند. در بازی های آسیایی جاکارتا زن و شوهر بودند و در بازی های آسیایی هانگژو از یکدیگر جدا شده بودند.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10142

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: