اسبقیان: تاج پیگیر پاداش تیم ملی فوتبال است/ وزیر ورزش به قطر می‌رود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در حال پیگیری پاداش برد تیم ملی مقابل ژاپن است و مطمئن هستم مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و  به نقل از ایرنا، شروین اسبقیان امروز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: من از دوران دبیرستان به تنیس روی میز علاقه دارم و در دوره هشت ساله ریاست مهردادعلی قارداشی شاهد موفقیت این رشته بودیم. موفقیت‌ها قابل توجه است و اینکه رنکینگ اول و دوم جهان توسط نوجوانان ایران تسخیر شده، اتفاق بزرگی است. قطعا چنین ورزشکارانی روزی مردان بزرگ تنیس روی میز کشور می‌شوند. برگزاری لیگ پویا در تنیس روی میز در طی سال‌های گذشته و اینکه حدود ۴٠ بازیکن ایران در لیگ‌های معتبر آلمان و فرانسه حضور دارند بسیار ارزشمند است. وقتی ورزشکاران تنیس روی‌میز ایران خودشان را در هانگژو نشان می‌دهند و برای اولین بار برنز بازی‌های آسیایی را بعد سال‌ها دریافت می‌کنند، افتخارات مهمی را برای خود و این تیم مدیریتی به ارمغان می‌آورند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای عنوان کرد: حتما با حضور ۴ ساله رئیس اخلاق‌مدار تنیس روی میز با حمایت وزارت و کمیته ملی المپیک این قول را می‌دهم که در کنار شما هستم و امیدوارم ۴ سال خوبی را رقم بزنید. جامعه ورزش فرمایشات نشاط‌آور رهبر انقلاب اسلامی را فراموش نکند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد و این یعنی حکم جهادی برای همه ما.

وی همچنین با اشاره به برد تیم ملی ایران مقابل ژاپن گفت: نمی توان به سادگی از این پیروزی گذشت. امیدوارم موفقیت‌های بچه‌های تیم ملی ادامه‌دار باشد و مثل بازی با ژاپن، مقتدرانه بازی کنند و بعد از آن جام را برای مردم ایران بیاورند و دل مردم و رهبر معظم انقلاب را شاد کنند.

وی در خصوص اینکه پاداش بازی مقابل ژاپن قبل از بازی با قطر پرداخت خواهد شد، گفت: مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است و مطمئن هستم مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از سفر وزیر ورزش به قطر نیز خبر داد.

اسبقیان با تاکید بر ادامه انتخابات فدراسیون‌های ورزشی خاطر نشان کرد: تا قبل از عید نوروز و در سال جاری انتخابات ۸ فدراسیون دیگر را نیز برگزار می‌کنیم.

وی درخصوص پاداش مدال‌آوران المپیکی بیان کرد: پاداش مدال‌آوران المپیک را به زودی اعلام می‌کنیم. اعداد هنوز مشخص نیست و وزیر ورزش هم در این مسئله بسیار نگاه مثبتی دارند و مثل همیشه ورزشکاران را حمایت می‌کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10932

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: