اعلام آمادگی داورزنی برای ریاست یا نایب رئیسی والیبال آسیا

رئیس فدراسیون والیبال ایران برای پست ریاست یا نایب رئیسی کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام آمادگی کرده است و در انتخابات شرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا بیست‌وپنجمین مجمع عمومی و سالیانه AVC به منظور انتخاب رئیس، اعضای هیات رئیسه و روسای و اعضای کمیته‌های مختلف این کنفدراسیون روزهای هفتم و هشتم شهریور سال ۱۴۰۳ در مقر این کنفدراسیون در شهر بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران که هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال است در این دوره  شرکت در انتخابات برای احراز پست رئیس یا نایب رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا و همچنین اخذ کرسی‌های بیشتر برای والیبال ایران در کمیته‌ها و بخش‌های مختلف AVC را در برنامه‌های خود دارد.

مجمع انتخاباتی قبلی کنفدراسیون والیبال آسیا به دلیل شیوع کرونا روز دوشنبه پنجم آبان سال ۱۳۹۹ به صورت آنلاین و با حضور نمایندگان ۵۹ کشور از ۶۵ عضو کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار و برای رای‌گیری از سیستم شرکت لومی (رای‌گیری الکترونیکی) استفاده شد.

در آن مجمع ریتا سوبوو به عنوان نخستین زنی که مسئولیت کنفدراسیون والیبال آسیا را برعهده می‌گیرد، با کسب اکثریت آرا و موافقت ۱۰۰ درصدی اعضا، برای چهار سال مسئولیت این کنفدراسیون را برعهده گرفت و داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیته مالی، مسعود یزدان‌پناه به عنوان عضو کمیته مسابقات، محمود افشاردوست به عنوان عضو کمیته مربیان، غلامرضا نوروزی به عنوان عضو کمیته پزشکی، فرهاد شاهمیری به عنوان عضو کمیته داوری و کسری غفوری به عنوان عضو کمیته ساحلی که بعدها نادر انصاری جایگزین وی شد، انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10046

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: