سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور: جشنواره بزرگ دریایی بر روی عرشه ناو مکران برگزار خواهد شد

 سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور گفت: به مناسبت ۷ آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش همایش بزرگ ورزشکاران در رشته های ورزشی ساحلی و دریایی بر عرشه ناو مکران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش رضا شجیع، امروز (پنجم‌آذرماه)، با بیان اینکه به مناسبت روز نیروی دریایی، این فدراسیون هم به پاس حمایت از دریادلان ارتش اقدام به برگزاری همایش بزرگ ورزشی با همکاری تربیت بدنی نیروی دریایی راهبردی ارتش در چندین رشته ورزشی خواهد کرد، افزود: این همایش همزمان در جوار و بر روی عرشه ناو بزرگ مکران انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برترین ورزشکاران رشته کراس فیت در ۷ آذر بر روی عرشه ناو مکران به رقابت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: همزمان ورزشکاران جت اسکی سوار و پدل برد نیز در اطراف ناو بزرگ اجراهای نمایشی خواهند داشت.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ادامه داد: همزمان نیز در این روز همایش پیاده‌روی ساحلی برگزار خواهد شد و خانواده بزرگ کارکنان ارتش در این همایش پیاده‌روی ساحلی شرکت خواهند کرد.

شجیع حضور ورزشکاران در روز نیروی دریایی در قالب برگزاری همایش‌های ورزشی به خصوص رشته های دریایی را تجلیل از رشادت‌های دریادلان نیروی دریایی ارتش برشمرد و گفت: این اقدام برای اولین بار در کشور انجام می‌شود و امیدواریم در سال‌های آینده به شکلی گسترده‌تر، بهتر و در رشته‌های بیشتری با محوریت تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل استفاده از دریا به فرهنگ عمومی برگزار شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی مسوولان نیروی دریایی ارتش در برگزاری این همایش یادآور شد: ملوانان شجاع نیروی دریایی نشان داده‌اند که با داشتن توان جسمانی مثال زدنی از حافظان مرزهای دریایی کشور بوده و خواهند بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10302

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: