سرمربی جدید تیم ملی هندبال معرفی شد/ “شریف مومن” مصری سرمربی جوانان شد

فدراسیون هندبال امروز سرمربی جدید تیم ملی هندبال پسران جوان را معرفی کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، علیرضا پاکدل امروز شریف مومن مصری را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هندبال جوانان معرفی کرد.

این‌مربی در ۷ دوره قهرمانی جهان حضور داشته و در المپیک سیدنی و آتن جزو بازیکنان خوب بوده است.

پیش از این مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی جوانان بود.

“شریف مومن محمد حجازی” متولد ۱۹۷۴ در کشور مصر و مربی تیم ملی هندبال این کشور از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ و سرمربی تیم ملی جوانان قطر از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ بوده که هدایت تیم ملی هندبال را برعهده گرفته است.

در رزومه وی که هدایت تیم ملی هندبال بزرگسالان عراق را از سال ۲۰۲۱ برعهده داشته، کسب بهترین مربی لیگ هندبال قطر در سال ۲۰۲۱، بهترین بازیکن قاره آفریقا در سال ۲۰۰۴ و بهترین مربی قاره آسیا در سال ۲۰۲۲ به چشم می‌خورد.

کسب قهرمانی مسابقات هندبال جام ملت‌های آفریقا در سال ۱۹۹۲ تونس، ۲۰۰۰ الجزایر و ۲۰۰۴ مصر، کسب مقام سوم این مسابقات در سال ۱۹۹۸ آفریقای جنوبی و ۲۰۰۲ در مراکش از دیگر افتخارات این مربی است.

همچنین کسب مقام اول بازی‌های آفریقایی ۲۰۰۳ در نیجریه، رده ششم مسابقات مدیترانه ۱۹۹۷ ایتالیا، مقام چهارم مسابقات مدیترانه ۱۹۹۲ فرانسه و مقام سوم ۲۰۰۵ مسابقات مدیترانه اسپانیا را در کارنامه کاری خود دارد.

سرمربی مصری جوانان: هندبالیست‌های ایرانی کیفیت بالایی دارند

به گزارش ایسنا، شریف مومن در این نشست خبری گفت: افتخار می‌کنم که به ایران آمده‌ام. این دومین بار است که به ایران می‌آیم. احساس می‌کنم همه‌چیز خوب و مناسب است. من احترام زیادی برای رئیس فدراسیون قائل هستم. او خیلی خوب و حرفه‌ای است. تفکر پاکدل غلبه بر همه تیم‌ها در آسیا است.

او در پاسخ به این سوال که با تیم جوانان به چه سطحی خواهد رسید؟ گفت: از نظر من بازیکنان ایرانی در سطح کیفی بالایی قرار دارند. سعی می‌کنم آنها را به سیستم بیاورم و تحت فشار قرار دهم. اگر بخواهیم به پیروزی برسیم باید بازیکنان را تحت فشار تمرین داد. برای همین است که می‌گویم بازیکنان ایرانی در سطح بالایی قرار دارند و نکات را درک می‌کنند. بازی بازیکنان ایرانی‌ را در قهرمانی نوجوانان دیدم و امیدوارم که نتایج خوبی را بگیرم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10289

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: