کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان شد

«کیومرث هاشمی » با ۱۶۷ رأی موافق، ۵۷ رأی مخالف، ۱۲ رأی ممتنع، ۱ رأی باطله رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.

برای خبر

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش در جلسه علنی روز دوشنبه ۲۷شهریورماه مجلس شورای اسلامی، بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت  و کیومرث هاشمی توانست رای اعتماد نمایندگان مجلس برای تصدی وزارت ورزش و جوانان را به دست آورد.

از جمله سوابق هاشمی در حوزه ورزش می توان به «معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای سازمان تربیت بدنی»، «معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش»، «سرپرست فدراسیون فوتبال»،« رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران»، «عضو هیئت رئیسه شورای المپیک آسیا» ،« نائب رئیس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا»، « نماینده ورزشی جمهوری اسلامی ایران در یونسکو»، «‌رئیس امور مجامع فدراسیون های ورزشی کشور» و همچنین مدیر کل تربیت بدنی در دو استان همدان و یزد اشاره کرد.
در نامه آیت الله رئیسی به آقای قالیباف همچنین علاوه بر سوابق اجرایی و مدیریتی، برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیز در ۸ فصل ارائه شده که شامل « ساماندهی امور جوانان»، « توسعه ورزش همگانی»، «حمایت و تقویت ورزش تربیتی»، « توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی»، « ساماندهی و گسترش ورزش حرفه‌ای»،‌ «ترویج فرهنگ، اخلاق و معنویت در ورزش»، «‌توسعه و تقویت ورزش بانوان» و «‌توسعه متناسب و متوازن زیرساخت‌های ورزش» است.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9702

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: