دولت مکزیک مصرف گوشت برای وزنه‌برداران را ممنوع کرد/ عجیب اما واقعی!

 نماینده هیئت وزنه‌برداری استان فارس در واکنش به ممنوعیت مصرف گوشت در مکزیک برای وزنه‌برداران از سوی فدراسیون بین‌المللی گفت: تجربه جالب و عجیبی بود.

به گزارش  پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایرنا، آرش حبیبی نماینده هیئت وزنه‌برداری استان فارس که به‌عنوان هیئت برتر در مسابقات جهانی وزنه‌برداری جوانان جهان در مکزیک حضور داشت روز یکشنبه پس از بازگشت تیم ملی در جمع خبرنگاران در خصوص میزبانی مکزیکی‌ها از این دوره از رقابت‌ها و صحبت‌های مطرح شده در خصوص منع استفاده وزنه‌برداران از گوشت، اظهار داشت: به لحاظ غذایی همه تیم‌های حاضر در مسابقات به کیفیت غذاها اعتراض داشتند و کیفیت غذاهای سرو شده در مکزیک بسیار بد بود.

وی در پاسخ به این سوال که علت چه بود، گفت: وقتی دلیل این موضوع را پیگیری کردیم، عوامل اجرایی فدراسیون بین‌المللی عنوان کردند که گوشت مکزیک حاوی مواد نیروزاست که در لیست مواد ممنوعه قرار دارد و به همین دلیل اجازه سرو این ماده غذایی و استفاده وزنه‌برداران از گوشت در مکزیک را ندادند. بنابراین صرفا ماهی و گاهی مرغ سرو می‌شد که کیفیت غذایی بسیار پایینی داشت.

اما این که آیا این مسئله برای وزنه‌برداران از جمله نمایندگان ایران اذیت‌کننده نبود، مسئله‌ای است که حبیبی در پاسخ به آن گفت: خدا را شکر با مدیریت ربیعی سرپرست تیم، غذا از بیرون تهیه شد ولی با این حال تجربه سرو نشدن گوشت در مکزیک برای همه جالب و عجیب بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10325

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: