به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، بهمنیار صبح امروز کارش را با پیروزی برابر حریف مالزیایی آغاز کرد و سپس در مقابل مبارز کامبوجی زیر سه دقیقه مسابقه را برد و به نیمه‌نهایی رفت اما در آنجا برابر کاراته‌کای قزاقستانی متوقف شد و شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

کاراته ایران طی دو روز گذشته توسط سجاد گنج‌زاده (طلا) و فاطمه سعادتی (برنز) کسب مدال کرده بود.

در این وزن کاراته‌کای اماراتی به مدال طلا رسید و نماینده ازبکستان نقره‌ای شد.

سارا بهمنیار در پایان بازی رده‌بندی گفت: خوشحالم که در این بازی‌ها به مدال برنز رسیدم. البته هدف من مدال طلا بود ولی خدا را شکر که دست خالی نمی‌روم. امروز برابر حریف نامدار ژاپنی پیروز شدم و به مدال برنز رسیدم و این مدال را به مردم خوب کشورم تقدیم می‌کنم و سپاسگزارم که حمایت‌مان کردند.

پگاه زنگنه، مربی تیم ملی کاراته بانوان، درباره مدال برنز سارا بهمنیار گفت: آخرین مدال ایران را سارا کسب کرد. به زیبایی مسابقه داد و قرعه سنگینی داشت و در نهایت حریف رنکینگ‌دار ژاپنی را شکست داد. دختران کاراته‌کا آن چیزی که در هانگژو  نشان دادند نبودند و بهتر از این هستند. ما بازی‌های تدارکاتی نداشتیم و اگر مسابقات تدارکاتی داشتیم گل سرسبد مدال‌ها برای ما بود. دو ماه قبل در مالزی یک طلا، یک نقره و دو برنز به دست آوردیم و نایب‌قهرمان شدیم. اما عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی در چنین مواقعی ضربه می‌زند.