انتخابی المپیک فوتبال بانوان - استرالیا

اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال بانوان برابر فیلیپین

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ترکیب ۱۱ نفره ایران برابر فیلیپین را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از مهر، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر فیلیپین از رقابت‌های مرحله دوم انتخابی المپیک از ساعت ۱۱:۲۰ امروز (چهارشنبه ۱۰ آبان) در ورزشگاه HBF پارک شهر پرث برگزار می‌شود و مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، ترکیب ۱۱ بازیکن را به شرح زیر اعلام کرد:

زهرا خواجوی، گلنوش خسروی، فاطمه امینه برازجانی، زهرا سربالی، بهناز طاهرخانی ملیکا محمدی، زهرا قنبری (کاپیتان)، شبنم بهشت، افسانه چترنور، فاطمه شبان و نگین زندی برای این دیدار به میدان می‌روند.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های اول هر گروه و بهترین تیم دوم این مسابقات راهی مرحله سوم انتخابی المپیک پاریس خواهند شد. تیم ملی فوتبال بانوان در بازی اول، برابر استرالیا تیم میزبان به میدان رفت و با نتیجه ۱ بر صفر شکست خورد. ملی‌پوشان فوتبال در دومین بازی خود مقابل چین تایپه به میدان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم ملی فوتبال ایران تنها با یک امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار دارد.

در حال حاضر با برگزاری دو بازی، تیم‌های استرالیا، کره جنوبی و ژاپن صدرنشین گروه خود هستند. تیم‌های کره شمالی، ویتنام و فیلیپین هم به ترتیب با امتیازهای ۴ و ۳ بهترین تیم‌های رده دوم هستند.

شاگردان مریم آزمون باید در این مسابقات مقابل تیم فیلیپین به پیروزی برسند و حتی نتیجه تساوی نمی‌تواند راه صعود آن‌ها به مرحله سوم انتخابی المپیک را هموار کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9960

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: