بانوی ایرانی ناظر مسابقات هندبال قهرمانی جهان شد


بانوی ایرانی برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران و قاره آسیا به عنوان ناظر فنی مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان انتخاب شد.

 

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایرنا، بیست ‌و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از امروز(چهارشنبه)، به میزبانی سه کشور دانمارک، نروژ، سوئد آغاز می‌شود و میترا نوری به عنوان ناظر فنی (Technical Deligate) از قاره آسیا کار نظارت بر مسابقات را برعهده دارد.

میترا نوری از سال ۲۰۱۵ به‌عنوان ناظر فنی در مسابقات قاره آسیا کار خود را شروع کرد و پیش از این، نظارت بر مسابقات نوجوانان دختر و پسر قهرمانی جهان را بر عهده داشته است.

وی هم اکنون ریاست کمیته مسابقات فدراسیون هندبال و کمیته توسعه فدراسیون هندبال آسیا را برعهده دارد. نوری همچنین عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال ایران نیز هست.

بیست ‌و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۲۹ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۳ (۹ تا ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ) در سه کشور دانمارک، نروژ، سوئد برگزار می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10371

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: