صعود بانوان راگبی به جمع چهار تیم برتر آسیا

تیم ملی راگبی هفت نفره زنان ایران در رقابت‌های آسیایی (Asia Trophy) موفق شد ازبکستان و قطر میزبان را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

 

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایرنا، رقابت‌های راگبی هفت نفره آسیا (Asia Trophy) به میزبانی دوحه قطر آغاز شد که تیم ملی راگبی زنان ایران با درخششی فوق العاده صاحب‌ ۲ پیروزی شد و به نیمه‌نهایی رسید. زنان ایران در مسابقه نخست خود ۳۱ بر ۱۲ ازبکستان را شکست دادند و در مسابقه دوم که حساسیت بالایی داشت، تیم قطر را ۲۲ بر صفر از پیش‌رو برداشتند تا صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کنند.

زنان ایران در مسابقه سوم که سرگروه را مشخص می‌کند، برابر امارات که همانند قطر از بازیکنان خارجی زیادی بهره می‌برد، صف آرایی کرد و نتیجه را ۱۷ بر صفر واگذار کرد تا از گروه خود بعنوان تیم دوم صعود کند.

تیم راگبی هفت نفره مردان ایران مقابل تیم چند ملیتی بحرین ۲۲ بر ۵ شکست خورد تا شانس رسیدن به جمع هشت تیم برتر مسابقات را از دست دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9966

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: