خط و نشان مربیان برای یورو ۲۰۲۴

سرمربی‌های تیم های حاضر در یورو ۲۰۲۴ به اظهار نظر درباره این رقابت ها پرداختند و اغلب قهرمانی را هدف تیم شان دانستنند.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از  ایسنا، قرعه کشی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ برگزار شد و تیم‌های راه یافته به‌این رقابت‌ها حریفانشان را شناختند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته‌این گروه‌ها را در یورو خواهیم دید:

گروه ۱ آلمان، مجارستان، اسکاتلند، سوئیس

گروه ۲ اسپانیا، آلبانی، کرواسی، ایتالیا

گروه ۳ انگلیس، دانمارک، اسلونی، صربستان

گروه ۴ فرانسه، اتریش، هلند، برنده پلی آف A

گروه ۵ بلژیک، رومانی، اسلواکی،  برنده پلی آف B

گروه ۶ پرتغال، ترکیه، جمهوری چک،  برنده پلی آف C

یورو ۲۰۲۴ قرار است در  دورتموند، برلین، دوسلدورف، فرانکفورت، گلزنکرشن،‌ هامبورگ، کلن، لایپزیگ، مونیخ و اشتوتگارت برگزار شود.

بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ در تاریخ  جمعه، ۲۵ خرداد ۱۴۰۳  در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود. دقیقا یک ماه بعد از بازی افتتاحیه دیدار فینال در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود.

واکنش‌ها به قرعه کشی یورو

پرتغال به دنبال قهرمانی

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: من از نتایج قرعه کشی راضی هستم. از آنجایی که در گروه F هستیم، زمان بیشتری برای آماده شدن برای بازی اول خواهیم داشت و این بسیار مهم است. قدرت ما در رختکن است. در این مسابقات ۲۴ تیم بسیار قوی حضور دارند اما ما معتقدیم که می‌توانیم دستاورد سال ۲۰۱۶ را تکرار کنیم و دوباره قهرمان مسابقات شویم.

تدسکو:‌ در فوتبال نمی‌توان برای چیزی برنامه ریزی کرد

دومینیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک  نیز در صحبت‌هایی گفت: ما می‌توانیم رویاپردازی کنیم، اما در فوتبال نمی‌توان برای چیزی برنامه ریزی کرد، باید همه چیز را همانطور که می‌آید بپذیری. کار تازه شروع شده است. شاید روی کاغذ ما در این گروه شانس اول صعود باشیم، اما فوتبال در زمین بازی می‌شود نه روی کاغذ. به عنوان مثال اسلواکی را در نظر بگیرید: آنها بعد از پرتغال در گروه دوم شدند و دو بار به آنها باختند، اما هر دو بار با حداقل گل.

ناگلزمان: همه حریفان را می‌خواهیم ببریم

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان نیز گفت: یک گروه بسیار جالب که در آن قصد داریم همه حریفانمان را شکست دهیم. برای هواداران، بازی مقابل اسکاتلند در مونیخ شروعی عالی خواهد بود. ما در «گروه مرگ» نیستیم و در گروه بسیار خوبی قرار داریم. من با چند بازیکن تیم ملی مجارستان کار کرده‌ام و می‌دانم که آنها چه توانایی‌هایی دارند. آنها فوتبال بسیار جالبی بازی می‌کنند. بازی با سوئیس را نیز می‌توان یک داربی کوچک دانست.

کومان: هدف ما قهرمانی است

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند  نیز در صحبت‌هایی گفت: از آنجایی که در سال‌های اخیر زیاد مقابل فرانسه بازی کرده‌ایم، ترجیح می‌دادم فرانسه در گروه ما نباشد. منتظریم ببینیم چه تیمی چهارمین حریف ما خواهد شد. هنوز اطلاعات کافی در مورد تیم اتریش نداریم و باید به طور کامل‌تری آماده شویم. باید  ببینیم تابستان آینده چه اتفاقی می‌افتد. هدف اصلی ما همان است یعنی قهرمانی اروپا. وقتی در یک تورنمنت شرکت می‌کنیم، هدف ما برنده شدن است.

دلافوئنته: هیچ تیمی دوست ندارد با ما هم‌گروه شود

لوییس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا انتظار دارد شاگردانش تا مسابقات سال آینده که به میزبانی آلمان برگزار می‌شود، به بهترین شرایط ممکن برسند. دلافوئنته درباره ارزیابی خود از این قرعه‌کشی گفت: قطعا در یکی از سخت‌ترین گروه‌های ممکن حضور داریم. چون همه تیم‌ها در بهترین شرایط هستند. ما هم باید هر روز بهتر و بهتر شویم. ایتالیا تیم بزرگی دارد. ایتالیا و کرواسی را از لیگ ملت‌ها می‌شناسیم و آلبانی را هم فراموش نکنیم که صدرنشین گروه مقدماتی بود. هیچ بازی آسانی در یورو ۲۰۲۴ وجود نخواهد داشت. من مطمئن هستم که حریفان نیز دوست ندارند اسپانیا در گروه باشد.

بوفون: شانس صعود خوبی داریم

جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا درباره قرعه کشی این رقابت‌ها گفت: از آنجایی که ما در گلدان چهار قرار داشتیم، انتظار می‌رفت که قرعه دشواری برای ما رخ دهد. این گروه کمی شبیه به گروهی است که در یورو ۲۰۱۲ داشتیم. در آن رقابت‌ها دوم شدیم و به فینال رسیدیم. با فرمت فعلی، چهار تیم برتر رتبه سوم نیز به پلی‌آف راه پیدا می‌کنند و شانس ما را افزایش می‌دهد. سه یا چهار تیم در این تورنمنت هستند که از نظر قدرت تیمی برتر از ایتالیا هستند.

دالیچ: با قهرمان یورو و لیگ ملت‌ها همگروه شدیم

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در گفتگو با دوربین رسانه HRT درخصوص قرار گرفتن در گروه B جام ملت‌های اروپا گفت: اگر بخواهیم منطقی به آن نگاه کنیم، این قرعه ما را در سخت‌ترین گروه ممکن قرار داد. ما مقابل قهرمان فعلی اروپا و قهرمان فعلی لیگ ملت‌ها بازی می‌کنیم. این یک رقابت سخت و دشوار خواهد بود. آلبانی در مسابقات مقدماتی منظم بازی کرد. اسپانیا مطمئنا در برلین یک تیم تماشایی خواهد بود. این یک قرعه سخت با رقبای سرسخت بود.

* آلمان – اسکاتلند دیدار افتتاحیه

تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مسابقات یورو ۲۰۲۴  با تیم ملی اسکاتلند دیدار خواهد کرد.

آلمان به عنوان میزبان مسابقات در گروه A قرار گرفت. علاوه بر آلمان و اسکاتلند، مجارستان و سوئیس نیز در این گروه هستند.

دیدار آلمان و اسکاتلند روز ۱۴ ژوئن در آلیانس آرنا مونیخ دیدار افتتاحیه یورو را برگزار خواهند کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10418

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: