علی رعدی: نمی دانم چرا هربار بی دلیل برکنار می شوم

مربی‌ای که بعد از هر قهرمانی برکنار می‌شود!

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در استرالیا گفت: نمی‌دانم چرا پس از کسب عنوان قهرمانی برای هر تیمی بدون هیچ دلیلی برکنار می‌شوم.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش علی رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال هفت نفره در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در استرالیا اظهار کرد: طی مدت ۳ ماهی که هدایت این تیم را برعهده گرفتم هدفگذاری ابتدا قهرمانی در آسیا بود که محقق شد و سپس قهرمانی جهان است تا ویترین فوتبال هفت نفره را تکمیل کنم. البته در این رقابت‌ها با انگیزه بالایی که بازیکنان داشتند قهرمانی دور از انتظار نبود و واقعا شاهد بازی‌های خوبی از بازیکنان فوتبال هفت نفره بودیم.

رعدی در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به تیم فوتبال هفت نفره شناخت دارید، خاطرنشان کرد: من بنیانگذار این رشته هستم و ۱۲ سال پیش هدایت این تیم را برعهده داشتم که در آن برهه نیز با وجود موفقیت‌های زیادی که برای این تیم کسب کردم کنار گذاشته شدم. پیش از مربیگری تیم فوتبال هفت نفره، مربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان بودم که با وجود کسب عنوان قهرمان جهان متاسفانه بعد از بازگشت از رقابت‌ها بدون هیچ دلیلی کنار گذاشته شدم و این برای من مربی که بیش از ۳۰ سال است کار مربیگری فوتبال و فوتسال انجام می‌دهم و همیشه دست پر از مسابقات آسیایی و جهانی برمی‌گردم، جای تعجب دارد.

او ادامه داد: نمی‌دانم چرا پس از کسب قهرمانی برای هر تیمی بی دلیل کنار گذاشته می‌شوم.  اکنون نیز که برای دومین سال هدایت این تیم را برعهده گرفته‌ا م تلاشم بر این است که با استفاده از تجارب قبلی بهترین عملکرد را برای فوتبال هفت نفره رقم بزنم و در مسابقات جهانی اسپانیا نیز برای اولین بار روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم، البته اگر باز هم کنار گذاشته نشوم.

رعدی در پاسخ به این سوال که برای موفقیت تیم فوتبال هفت نفره در جهانی اسپانیا چه برنامه‌ای پیش‌بینی شده است؟ گفت: طبق برنامه ای که رییس انجمن فوتبال هفت نفره تدوین کرده ابتدا قرار است برای پشتوانه سازی تیم مسابقات قهرمانی کشور برگزار کند و بعد از شناسایی استعدادها اردوهای تیم ملی را برپا خواهیم کرد تا بهترین‌ها را به مسابقات جهانی اعزام کنیم.

وی همچنین از تشکیل تیم فوتبال هفت نفره بانوان خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های انجمن فوتبال هفت نفره راه اندازی فوتبال هفت نفره بانوان است که امیدوارم این مساله هر چه سریعتر تحقق پیدا کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان یکی از مشکلات این تیم را نداشتن بازیکن در برخی کلاس‌های حساس و مهم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در مسابقات آسیایی استرالیا به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان در کلاس پزشکی یک و نداشتن بازیکن جایگزین در این کلاس مجبور شدیم برابر هند با ۶ بازیکن بازی را ادامه دهیم. بنابراین سعی داریم در برخی کلاس‌ها که با کمبود بازیکن مواجه هستیم با پشتوانه سازی این مشکل را تا مسابقات جهانی اسپانیا مرتفع کنیم و با تیم قدرتمند و پرمهره‌ای راهی اسپانیا شویم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10094

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: