یک طلا و سه برنز، حاصل کار شطرنج‌بازان نوجوان ایران در قهرمانی آسیا

ملی‌پوشان ایران در بخش بلیتس مسابقات قهرمانی رده‌های سنی شطرنج آسیا صاحب یک مدال طلا و سه مدال برنز شدند.

به گزارش پایگاه خبری گام و و رزش و به نقل از ایسنا، شطرنج‌بازان نوجوان ایران در بخش برق آسای مسابقات رده‌های سنی قهرمانی آسیا العین امارات صاحب یک مدال طلا و سه برنز شدند.

در بخش برق آسا این‌مسابقات رامتین کاکاوند در رده سنی زیر ۱۰ سال صاحب مدال طلا شد. محمد طاها ارکاک، سید کنعان پورموسوی در رده سنی زیر هشت سال و زیر ۱۲ سال و نیوشا محمدی در رده سنی زیر ۱۴ سال نیز صاحب مدال برنز شدند.

تیم ملی شطرنج ایران با ۱۳ ورزشکار در بخش پسر و دختر راهی این مسابقات شده است. این مسابقات به میزبانی العین امارات در حال برگزاری است.

پیش از این اکثر شطرنج‌بازان ایران به خاطر آنچه فدراسیون دیر صادر شدن ویزا خواند، مسابقات سریع و دور اول بخش استاندارد را از دست دادند. همچنین تعدادی از ملی‌پوشان ایران به سبب از دست رفتن دور نخست از حضور در مسابقات انصراف دادند.

در روز نخست روشا اکبری در بخش سریع صاحب مدال برنز شد.

همچنین بخش استاندارد این مسابقات نیز در حال انجام است. در پایان دور پنجم نمایندگان ایران صاحب هفت پیروزی، چهار شکست و دو تساوی شدند که رامتین کاکاوند با پنج پیروزی صدرنشین زیر ۱۰ سال است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10660

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: