کامران قاسمپور قید رقابت با حسن یزدانی را زد

دارنده ۲ مدال طلای جهان به شایعات درباره احتمال بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم پایان داد و اعلام کرد که قصد دارد در رقابت‌های قهرمانی کشور در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از  ایسنا،‌ کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان که به علت آسیب دیدگی غایب بزرگ تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان بود، از روند خوب خود برای بازگشت به میادین در وزن جدید خبر داد.

در شرایطی که انجام عمل جراحی کتف توسط حسن یزدانی و دوری ۵ تا ۶ ماهه وی از میادین، احتمال بازگشت قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم برای المپیک پاریس را افزایش داده بود، این کشتی‌گیر تاکید کرد ک قصدی برای بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم ندارد.

قاسمپور گفت: در حال حاضر تمریناتم را در جویبار زیر نظر مربی‌ام پشت سر می‌گذارم و آرام آرام آماده حضور در میادین می‌شوم.

وی در پاسخ به این سوال که در چه وزنی کشتی می‌گیرد؟ خاطرنشان کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی کشور به میدان می‌روم.

به این ترتیب با اعلام کامران قاسمپور، احتمال رقابت او با حسن یزدانی در انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک از بین رفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10296

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: