بازی‌های آسیایی هانگژو چین

نتایج زنده کاروان ایران در روز یازدهم بازی‌های آسیایی

نمایندگان ایران در یازدهمین روز بازی‌های آسیایی در حال رقابت در رشته‌های کشتی، کبدی و سنگنوردی‌اند.

به گزارش ایسنا، در یازدهمین روز بازی‌های آسیایی، رقابت‌های کشتی فرنگی آغاز شد و کشتی‌گیران در اوزان مختلف به روی تشک رفتند. تیم ملی دختران کبدی نیز در این روز به دومین پیروزی خود دست یافت.

نتایج زنده کاروان ایران در یازدهمین روز بازی‌های آسیایی:

کشتی فرنگی:

دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور نخست مقابل یانگ جین رو از کره شمالی و در دومین مبارزه مقابل هانسو ریو از کره جنوبی به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. او در سومین مبارزه مقابل شرماخانبت، به روی تشک رفت و در شرایطی که با نتیجه ۹ بر چهار از حریف خود پیش بود در یک غافلگیری ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم در دور نخست مقابل آتابک عزیزبیک‌اف از قرقیزستان و در دومین مبارزه مقابل آنامامدُف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد. او در در سومین مبارزه و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل سونیل کومار هندی با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور نخست مقابل کیم هیون وو از کره‌ جنوبی و در دومین مبارزه نیز برابر دلشاد اومانگلدیف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. او در در سومین مبارزه مقابل لیو از چین پیروز شد و دومین فینالیست کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها نام گرفت.

میثم دلخانی در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف جیانندر از هند به برتری رسید. او در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آیدوس سلطان گالی، به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی پر افت و خیز با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

کبدی

تیم ملی کبدی زنان ایران در دومین دیدار مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف بنگلادش رفت. دختران ایران بنگلادش را با نتیجه ۵۴ بر ۱۶ مغلوب خود کردند.

سنگنوردی

تیم سنگنوردی مردان ایران متشکل از رضا، میلاد و مهدی علیپور در دور مقدماتی تیمی سرعت با ۹ تیم دیگر رقابت کرد و در نهایت به دور یک‌چهارم نهایی راه یافت.

 

این خبر به‌روز می‌شود…

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9781

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: