جلسه ویژه دبیر با کاوه و کیهانی/ خداحافظی غایبان انتخابی با المپیک

در جلسه‌ای با حضور رییس فدراسیون کشتی، دکتر کیهانی و سرمربیان تیم‌های ملی تمام ادعاهای برخی کشتی‌گیران برای غیبت در رقابت‌های قهرمانی کشور به اسم آسیب‌دیدگی رد شد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، روز جمعه جلسه‌ای در فدراسیون کشتی با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و دکتر کیهانی درباره بررسی ادعاهای برخی کشتی‌گیران برای غیبت در رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی برگزار شد.

در این نشست تمام این ادعاها از سوی کشتی‌گیران مبنی بر داشتن آسیب‌دیدگی رد شد و در نهایت بر لزوم حضور تمام کشتی‌گیران در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در ساری تاکید شد.

فدراسیون کشتی در همین رابطه نیز اعلام کرده هر کشتی‌گیری که می‌خواهد برای حضور در المپیک شانس داشته باشد باید در این مسابقات به میدان برود، در غیر این صورت هیچ شانسی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی نخواهد داشت و هیچ عذر و بهانه‌ای نیز مورد قبول واقع نخواهد شد.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد از ۲۲ تا ۲۴ آذر جاری در شهر ساری برگزار می‌شود.

شنیده‌ها حاکی است که برخی کشتی‌گیران همچون مجتبی گلیج دارنده مدال برنز جهان و علی سوادکوهی اعلام کرده اند به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانند در این رقابت‌ها به میدان بروند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10515

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: