حذف هر ۶ جودوکار ایران در روز نخست قهرمانی آسیا

هر ۶ نماینده ایران در روز نخست رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان آسیا با شکست مقابل رقبایشان از دور مسابقات کنار رفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، در پایان نخستین روز از مسابقات جودوی نوجوانان آسیا در ازبکستان، ۶ نماینده ایران در بخش دختران و پسران به روی تاتامی رفتند اما همگی با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

 

آندیا فلاح در وزن ۴۰- کیلوگرم دختران که ۸ جودوکار حضور داشتند در همان دور نخست مقابل اوتیپکالی از قزاقستان شکست خورد و در جدول شانس مجدد نیز به حریف هندی باخت و حذف شد.

 

آناهیتا موسوی در وزن ۴۴- کیلوگرم دختران نیز در همان دور نخست مقابل هونگ ون از چین تایپه شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت و در این مرحله نیز مقابل حریف خود از هند شکست خورد و حذف شد. در این وزن ۱۱ جودوکار حضور داشتند.

 

اما در بخش پسران امیرمحمد حسن نژاد در وزن ۵۰- کیلوگرم دور نخست استراحت کرد، سپس «شاوکاتوف» از ازبکستان را برد اما در نیمه نهایی مقابل نماینده عربستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در رده بندی نیز برابر نماینده ترکمنستان با امتیاز وازاری سکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

 

در وزن ۵۵- کیلوگرم، رضا چهارمحالی در اولین مبارزه مقابل کودبوندیف از تاجیکستان شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت اما در این مرحله نیز مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. ١۵ جودوکار در این وزن حضور داشتند.

 

متین عبادی در وزن ۶۰- کیلوگرم در نخستین مبارزه به مصاف «یوسف البرک» از کویت رفت و در کمتر از ۱۰ ثانیه حریف خود را ایپون کرد اماودر دور بعد مقابل عیساکوف از قزاقستان شکست خورد و به جدول شانس مجدد راه یافت. وی در جدول شانس مجدد ابتدا نماینده ازبکستان را شکست داد اما مقابل نماینده کشور چین تایپه شکست خورد و حذف شد.

 

امید پیوندی هم در وزن ۶۶- کیلوگرم در اولین مبارزه به مصاف «روسلان کازنیسف» از ترکمنستان رفت و در نهایت حریف خود را ایپون کرد. وی در مرحله یک هشتم به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار به جدول شانس مجدد راه یافت و در این مرحله نیز مقابل نماینده تاجیکستان بازی را واگذار و از گردونه رقابت ها کنار رفت.در این وزن ۱۴ جودوکار حضور داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10182

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: