ترکیب احتمالی الاتحاد مقابل سپاهان در غیاب بنزما و کانته

 تیم فوتبال الاتحاد عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان سپاهان ایران است.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، دیدار تیم‌های الاتحاد عربستان و سپاهان ایران از هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب در ورزشگاه ملک عبدالعزیز برگزار می‌شود.

شرایط دو تیم در گروه C مسابقات متفاوت است. الاتحاد با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صعودش به مرحله حذفی قطعی است. در مقابل سپاهان با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و اگر قصد دارد کار صعودش به اما و اگر کشیده نشود، باید با امتیاز عربستان را ترک کند.

بازی رفت دو تیم در ایران با حواشی و جنجال فراوان برگزار نشد و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه بازی را ۳ بر صفر به صعود نماینده عربستان اعلام کرد و سپاهان نیز ۳ بازی از میزبانی در اصفهان محروم و همچنین با جریمه نقدی مواجه شد. حالا شاگردان ژوزه مورایس انگیزه بالایی برای گرفتن انتقام و همچنین کسب مجوز صعود به عنوان صدرنشین را دارند.

ترکیب احتمالی الاتحاد مقابل سپاهان در غیاب بنزما و کانته

مدافع عنوان قهرمانی در این فصل از لیگ عربستان شرایط خوبی ندارد و در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و ۱۳ امتیاز با الهلال صدرنشین فاصله دارد. الاتحاد بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا در چهار دیدار آخر خود در لیگ عربستان موفق به کسب ۳ پیروزی و یک تساوی شده است.

الاتحاد بعد از برتری ۲ بر یک مقابل آلمالیق ازبکستان موفق شد الخلیج را با نتیجه ۴ بر۲ مغلوب کند اما سپاهان بعد از آخرین دیدار خود مقابل نیروی هوایی، استراحت کرده است.

ببرهای آسیا برای این دیدار کریم بنزما، انگولو کانته و رومارینو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و به این ترتیب مارسلو گایاردو آرژانتینی الاتحاد را با ترکیب ۱-۲-۳-۴ روانه میدان می‌کند.

عبدالله المعیوف ۳۶ ساله عربستانی مسئولیت حفاظت از دروازه الاتحاد را در این دیدار برعهده خواهد داشت. زوج خط دفاعی این تیم را لوییز فلیپه ایتالیایی، عمر هاوساوی تشکیل می‌دهند. احمد بامسعود بعد از یک جلسه غیبت به دلیل مصدومیت به ترکیب اصلی در سمت راست خط دفاعی بازمی‌گردد و مهند الشنقیطی در سمت چپ، خط دفاعی الاتحاد را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی الاتحاد مقابل سپاهان در غیاب بنزما و کانته

در خط میانی فابینیو برزیلی و فیصل الغامدی ۲۲ ساله عربستانی در غیاب انگولو کانته زوج خط میانی را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها ژوتا، کورونادو و صالح الجمعان پشت سر عبدالرزاق حمدالله، ۱۱ بازیکن الاتحاد را برای تقابل با سپاهان ایران تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی الاتحاد عربستان:

عبدالله المعیوف، لوییز فلیپه، عمر هاوساوی، احمد بامسعود، مهند الشنقیطی، فابینیو، فیصل الغمدی، ژوتا، کورونادو، صالح الجمعان و عبدالرزاق حمدالله.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10431

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: