حسین توکلی سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری باقی ماند

حسین توکلی تا بازیهای پارالمپیک پاریس هدایت تیم ملی پاراوزنه برداری را برعهده گرفت

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش حسین رضازاده رئیس انجمن پاراوزنه برداری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی جلسه ای که امروز با حضور من، محمدشروین اسبقیان و حسین توکلی در محل فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار شد، حسین توکلی که پیش از این نیز هدایت تیم ملی پاراوزنه برداری را برعهده داشت طی حکمی از سوی اسبقیان دوباره سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری تا بازی های پارالمپیک پاریس شد.

وی درباره برخی شایعات مبنی بر این که حسین توکلی مربی تیم وزنه برداری عمان شده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و وی از امروز به عنوان سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری برنامه های خود را به فدراسیون ارائه داد.

وی همچنین با اشاره به اعزام وزنه برداران به مسابقات جهانی فزاع امارات و جام جهانی گرجستان برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، خاطرنشان کرد: برای نهایی کردن تعداد سهمیه‌های خود در پاراوزنه برداری ۲ تورنمنت برای این تیم پیش بینی شده که فزاع امارات در اواخر بهمن و جهانی گرجستان در اواخر اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

وی در پایان در خصوص وضعیت روح الله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم برای شرکت در پارالمپیک پاریس افزود: وی یکی از شانس‌های مدال طلا در پارالمپیک پاریس است که در حال حاضر شرایط خوبی دارد و مشکل خاصی در خصوص این وزنه بردار وجود ندارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10691

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: