دفاع محمد طلایی از حسن یزدانی: هرکس نگاه ملی دارد باید به او کمک کند

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: عمل حسن یزدانی با هماهنگی و مشورت فدراسیون بوده و اگر مشکلی بوده باید قبل از عمل به حسن یزدانی می‌گفتند.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، محمد طلایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت حسن یزدانی و این که آیا حرفه‌ای بود که از الان عنوان شود که او احتمالا به المپیک نمی‌رسد، اظهار کرد: یزدانی شرایط خود را بهتر می‌دانست که عمل کرد و قطعا تصمیم او برای عمل با هماهنگی پزشک و فدراسیون کشتی بوده، آرزوی قلبی من این است که به المپیک برسد و سومین مدال المپیک خود را بگیرد.

وی گفت: مطرح کردن چنین موضوعاتی درست نیست و این که به المپیک برسد یا خیر دست خداست و هیچ کسی نمی‌تواند در این باره اظهارنظر کند. یزدانی کشتی گیر محجوبی است و تا به امروز درباره وضعیت خود هیچ صحبتی نکرده حال این که یکسری می‌گویند او می رسد و برخی برخلاف این مساله صحبت می‌کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد افزود: امیدوارم او به المپیک برسد و رکورد خوبی را به ثبت برساند. او افتخارات زیادی را برای کشتی کسب کرده و سرمایه ملی است، همه باید دست به دست هم بدهند تا او رکورد بزند این که بخواهیم مصاحبه کنیم که او به المپیک نمی‌رسد جالب نیست. اگر هر کسی در هر کجایی که هست با این موضوع ملی برخورد کند به حسن یزدانی کمک خواهد کرد تا سومین مدال خود را در المپیک کسب کند. درست نیست در خانواده کشتی چنین موضوعاتی درباره یزدانی مطرح شود.

طلایی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما بهترین تصمیم برای وزن ۸۶ کیلوگرم چه می‌تواند باشد و نظرتان درباره بازگرداندن کامران قاسمپور به این وزن چیست؟ خاطرنشان کرد: قبل از عمل جراحی حسن یزدانی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد این مساله را عنوان کرده بود که قاسمپور ۹۵ – ۹۶ کیلو شده است و به وزن ۸۶ کیلوگرم نمی‌رسد.

وی ادامه داد: این که چنین اظهارنظرهایی درباره یزدانی می‌کنند واقعا ناراحت کننده است. عمل او با هماهنگی و مشورت فدراسیون بوده و اگر حرفی نمی‌زند از نجابت اوست. اگر مشکلی بوده باید قبل از عمل به حسن یزدانی می‌گفتند. اظهارنظر بعد از عمل و این که بگویند احتمالا به المپیک نمی‌رسد جالب نیست.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: یزدانی افتخارات زیادی برای کشتی کشور کسب کرده و باید به او کمک کنیم تا سومین مدال خود را در المپیک بگیرد. اگر کسی غیر از این فکر کند به درون خود مراجعه کند که کجای کارش ایراد دارد.

وی در پایان گفت: این همه داستان پشت سر او گفتند اما یزدانی هیچ وقت اظهارنظری نکرده و حرف خاصی نزده که به اعتقاد من یک ورزشکار حرفه‌ای باید به این شکل عمل کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10034

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: