روزنامه الریاضیه عربستان: مورینیو سرمربی الشباب شد

 با اعلام روزنامه الریاضیه عربستان خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال الشباب این کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، وزنامه الریاضیه عربستان در خبری اعلام کرد که خوزه مورینیو آقای خاص فوتبال جهان به عنوان سرمربی تیم الشباب انتخاب شد تا سعودی‌ها شاهد حضور یک مربی بزرگ دیگر در لیگ فوتبال این کشور باشند.

این روزنامه در چاپ امروز خود با اشاره به مذاکرات سرمربی اسبق رئال با تیم عربستانی نوشت: یک منبع موثق تایید کرده که مورینیو با الشباب به توافق رسیده است.

خوزه مورینیو که چندی پیش از سرمربیگری تیم رم ایتالیا اخراج شده بود به دنبال یک چالش جدید در حاشیه خلیج فارس است.

مورینیو که با قهرمانی تیم پورتو به شهرت رسید مدتی در چلسی بود و در لیگ جزیره یک تیم بی‌رقیب ساخت. وی که در انگلیس با لقب آقای خاص مشهور شد به ایتالیا رفت و هدایت اینتر میلان را بر عهده گرفت و با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید. مادرید دیگر مقصد مورینیو بود که با وجود ستارگان بزرگ رئال نتوانست به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان برسد. چلسی، منچستریونایتد، تاتنهام و رم دیگر تیم‌هایی بودند که مورینیو چالش مربیگری را با آنان تجربه کرد.

مورینیو از جمله مربیانی است که سه جام معتبر فوتبال اروپا ( لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس) را با تیم‌های مختلف تجربه کرده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10906

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: