مسابقات بیلیارد انگلستان؛ وفایی به اوسالیوان رسید

حسین وفایی در مسابقات قهرمانی انگلستان موفق شد ژانگ آندا را ۶ بر ۴ را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی یکی از مهمترین مسابقات اسنوکر جهانی راه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش  حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران عصر امروز جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۶:۳۰ در مرحله یکی چهارم پایانی مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ در مقابل ژانگ اندا قهرمان اسنوکر چین به میدان رفت و موفق شد حریف سرشناس خود را بانتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد و به نیمه نهایی این دوره از رقابت ها راه پیدا کند.

وفایی در جمع ۴ نفر برتر این مسابقات با رونی ا سالیوان مرد شماره یک اسنوکر جهان رو به رو می شود و یکی از جذابترین دیدارهای اسنوکر جهان را رقم می زنند. این دیدار جذاب فردا شنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می گردد.

وفایی در دور دوم مسابقات متئو سلت را ۶ بر یک شکست داد و در دور نخست این مسابقات توانست شان مورفی انگیسی، مرد شماره ۷ جهان را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد. مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود. برنده این مسابقات ۲۵۰ هزار پوند را کسب خواهد کرد.

مجموع جوایز این رقابت‌ها یک میلیون و دویست و پنج هزار پوند تخمین زده شده است. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان مارک آلن بودکه در فینال ۲۰۲۳ توانست دینگ جونهوی را با نتیجه ۱۰ بر ۷ شکست دهد اما در این دوره از مسابقات در دیدار نخست مقابل حریف فینالیست سال گذشته خود شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

سالیوان نیز در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد ژائو یلونگ دیگر نماینده کشور چین را ۶ بر ۵ شکست دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10400

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: