بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

شروع پرقدرت مردان والیبال نشسته ایران در پاراآسیایی/ ۳ مدال پرتاب دیسک برای ایران

تیم ملی مردان والیبال نشسته ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم دنیا قدم اول را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو محکم برداشت.

 

به گزارش پایگاه خبری گام  و ورزش و به نقل از ایسنا،  تیم والیبال نشسته ایران در نخستین دیدار خود در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از ساعت ۲۰/۱۷ امروز (یکم آبان) به مصاف تایلند رفت و سه بر صفر پیروز شد. مردان والیبال نشسته ایران ست نخست را ۲۵ – ۱۲ به سود خود تمام کردند. در ست دوم با نتیجه ۲۵ – ۱۷ پیروز شدند و ست سوم را هم با نتیجه ۲۵ – ۱۲ برنده شدند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران فردا در دومین بازی خود به مصاف قزاقستان می‌رود.

 

پایان خوش پارادوومیدانی در روز نخست/ همه مدال‌های پرتاب دیسک به نمایندگان ایران رسید

هر سه مدال مسابقه پرتاب دیسک مردان در روز نخست بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به نمایندگان ایران رسید.

به گزارش ایسنا، روز نخست مسابقات پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با درخشش سه ملی‌پوش ایران به پایان رسید.

در رقابت پرتاب دیسک کلاس ادغامی F۵۱-۵۲-۵۳ ، علیرضا مختاری ، اسدالله عظیمی و رسید مسجدی مدال‌های طلا و نقره و برنز را کسب کردند.

مختاری با رکورد ۲۲.۳۸ متر قهرمان شد و طلا گرفت، عظیمی با ۲۱.۵۷ نایب قهرمان شد و مسجدی با رکورد ۲۰.۷۱ متر به مدال برنز دست یافت.

 

پرتابگران مدال‌آور ایران: افتخار می‌کنیم پرچم ایران را به اهتزاز درآوردیم

سه پرتابگر دیسک ایران که موفق شدند مدال های طلا، نقره و برنز بازیهای پاراآسیایی را از آن خود کنند، از این که پرچم ایران را به اهتزاز درآورده اند احساس غرور کردند.

به گزارش ایسنا، در رقابت های پرتاب دیسک چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی امروز دوشنبه در رقابت کلاس ادغامی F51-52-53 ، علیرضا مختاری ، اسدالله عظیمی و رشید مسجدی مدال‌های طلا و نقره و برنز را کسب کردند.

علیرضا مختاری پس از کسب مدال طلای این دوره از بازیها گفت: افتخار می کنم که به عنوان یک ایرانی و به خصوص یک اصفهانی توانستم به موفقیت برسم و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم. قطعا بدون حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک این موفقیت به دست نمی آمد.

اسدالله عظیمی که مدال نقره را به خود اختصاص داد در این مورد گفت: برای رسیدن به این موفقیت سختی های زیادی کشیدیم و همه کمک کردند تا نام و پرچم ایران سربلند و سرافراز باشد. از آنهایی که ما را مورد حمایت قرار دادند تشکر می کنم.

رشید مسجدی نیز که مدال برنز را از آن خود کرد تا سکوی این ماده کاملا ایرانی باشد، گفت: خدا را شاکر هستم که کمک کرد تا روز ماندگاری برای پارادوومیدانی ایران رقم بخورد و یک سکوی کاملا ایرانی را شاهد باشیم. از همه کسانی که حمایت کردند تشکر و قدردانی می کنم.

 

هادی رضایی: ۴ نفر از بهترین‌ نفرات خود را به هانگژو نیاوردیم

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران بعد از پیروزی برابر تایلند می‌گوید تیم ملی والیبال نشسته ایران در یک نمایش خوب در کمتر از یک ساعت رقیب اول را در سه ست متوالی شکست داد.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از دیدار با تایلند گفت: «بازی اول همیشه سخت است. تا با شرایط سالن و آب و هوا هماهنگ شویم، زمان لازم است. ما تنها یک جلسه در این سالن تمرین داشتیم و فقط یک بازی تدارکاتی با چین را پشت سر گذاشتیم. ضمن اینکه با همه نفرات‌مان به هانگژو نیامده‌ایم و چهار نفر از بهترین‌های تیم در تهران برای پارالمپیک پاریس تمرین می‌کنند. در این مسابقه هم ترکیب اصلی را به زمین نفرستادم اما با این حال روندی که بچه‌ها طی کردند، راضی کننده بود و به اهدافی که داشتیم، رسیدیم.»

او ادامه داد: «برای ما سرگروهی مهم است و امروز از تمام نفرات به عنوان تمرین جهت آن بازی استفاده کردم.»

رضایی در مورد بازی فردا با قزاقستان هم گفت: «این بازی همیشه سخت است. ما چهار ماه قبل در فینال آسیا آنها را بردیم و مثل ما سهمیه المپیک گرفتند اما بچه‌ها پتانسیل برد را دارند. در ورزش ضمانت وجود ندارد اما من هیچ وقت نگران حریفان نیستم!»

میثم علیپور: بازی با قزاقستان اهمیت زیادی دارد

میثم علیپور یکی از ستاره‌های والیبال ایران در مقابل تایلند بود. او پس از مسابقه گفت: « خدا را شکر که بازی را بردیم. بازی اول همیشه سخت است اما ما طبق همان برنامه‌ریزی که داشتیم پیروز شدیم. می‌خواستیم حریف را سه بر صفر ببریم که به خواسته‌مان رسیدیم.»

علیپور با اشاره به رقابت با قزاقستان گفت: «مهم بازی دوم ما با قزاقستان است که امیدوارم مردم ما را دعا کنند تا به قولمان برای آوردن خوشرنگ‌ترین مدال به ایران عمل کنیم.»

علیپور ادامه داد:« جایگاهی که والیبال نشسته دارد، به درستی در اختیار ما است که از سال‌ها تمرین و برنامه‌ریزی به دست آمده است.»

 

ارشدی: ۲ مدال خوش رنگ کسب کردیم و ضیغمی نژاد ۱۰ صدم ثانیه با رکورد آسیا فاصله داشت

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به چین، احمد ارشدی سرپرست تیم ملی پاراشنا پس از کسب یک نشان طلا و نقره توسط ورزشکاران پاراشنای ایران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم، بچه‌ها بسیار خوب شنا کردند. سینا ضیغمی نژاد پس از ۹ سال توانست رکورد ایران را بشکند و ۱۰ صدم ثانیه کم آورد تا رکورد آسیا را بهبود ببخشد.

وی افزود: لی از چین بعد از سینا ضیغمی نژاد و شاهین ایزدیار، نفر سوم دنیا بود. واقعا بچه ها خوب شنا کردند. ابوالفضل هم به فینال رسید و در این دوره هم شانس مدال دارد.

ارشدی خاطرنشان کرد: امیدوارم این مدال ها تکرار شود. در اولین ماده، یک طلا و یک نقره برای ایران بدست آمد.
حسینی: در رقابت های آینده جبران می کنم

ملی پوش پاراتکواندو بانوان ایران گفت: تمام تلاشم را برای کسب مدال طلا کردم اما برابر مغولستان شکست خوردم.

مهدیه سادات حسینی پس از کسب مدال برنز وزن ۵۲- کیلوگرم رقابت های پاراتکواندو بازی های پاراآسیایی گفت: در این رقابت ها موفق شدم مدال برنز آسیا را کسب کنم اما متاسفانه نتیجه آنگونه که می خواستم نشد.

وی اضافه کرد: دو سال برای کسب مدال طلا تلاش کردم و در مبارزه نخست خود با هند به پیروزی رسیدم اما در بازی دوم مقابل ورزشکاری از مغولستان نتیجه را واگذار کردم.

ملی پوش پاراتکواندو کشورمان با اشاره به مبارزه با حریف سرسخت مغولستانی خود گفت: مغولستان سرسخت ترین حریف من بود. او را آنالیز کرده بودم و در رقابت با او جلو بودم اما شکست خوردم.

وی افزود: در مرحله رده بندی موفق شدم حریفم از کشور چین، میزبان مسابقات را شکست دهم و مدال برنز بگیرم.

حسینی در یادآور شد: تمام تلاشم را می کنم تا در مسابقات آتی جبران کنم و صاحب مدال طلا شوم.

 

ملی‌پوش دوومیدانی: دست خدا روی شانه‌هایم بود

ملی‌پوش پرتاب دیسک گفت: برایم سخت بود ولی دست خدا روی شانه‌هایم بود و توانستم مدال نقره بگیرم.

حنان کعب امیر بعد از کسب مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: خداراشکر در کلاس f ۵۳  توانستم مدال نقره بگیرم. سطح مسابقات بالا بود و خداراشکر توانستم سر بلند باشم.

وی در خصوص کسب مدال و اشک‌هایی که بعد از آن ریخت گفت: خیلی برایم سخت بود و اذیت شدم ولی توانستم موفق شوم چون خدا با من بود و دست او روی شانه هایم بود.

حنان کعب امیر در پایان در خصوص کسب سهمیه پارالمپیک پاریس گفت: حتما سعی خودم را می‌کنم و  ۸۰ درصد شانس کسب سهمیه دارم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9914

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: