صدقیانی‌زاده: شرایط تیم ملی فوتسال زنان اصلا خوب نیست/ ۲۰ درصد قراردادم را پرداخت نکردند

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: نبود اردوها و امکانات می تواند در آینده نه چندان دور ضربه بزرگی به تیم ملی فوتسال زنان بزند و اصلا شرایط تیم ملی فوتسال زنان خوب نیست.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش آرزو صدقیانی‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا درباره لیگ برتر فوتسال زنان، اظهار داشت: در فصل گذشته در تیم نصر فردیس بودم اما پولم را ندادند. مسئولان این تیم ۲۰ درصد دستمزدم را پرداخت نکردند. چون در فصل گذشته مال در رده دوم قرار گرفتیم نمی‌توانستند بگویند که ما را جریمه می‌کنند و برای همین باقی دستمزد را پرداخت نکردند.

وی افزود: برای این موضوع به فدراسیون فوتبال رفتم تا نسخه آخر قرارداد را از آنها بگیرم و باشگاه برگه قرارداد را نمی‌داد و می‌خواستم از آنها شکایت کنم اما دیدم که قرارداد ماه سفید امضا بود و شماره ثبت هم نداشت و بدون مبلغ ثبت شده بود. باشگاه گفته بود که همه مبلغ را در قرارداد ثبت می‌کنیم.

ملی‌پوش فوتسال زنان با اشاره به اینکه چند سال پیش برای تیم سایپا بازی می‌کردم، خاطرنشان کرد: همواره از شرایط این باشگاه راضی بودم زیرا یک باشگاه دولتی خوب است و این فصل هم دوباره به سایپا پیوستم زیرا تیم در تهران بود. می‌توانستم با یک تیم شهرستانی قرارداد ببندم زیرا دستمزد آن بیشتر بود اما می خواستم نزدیک خانواده‌ام باشم.

وی یادآور شد: تاکنون در سوپرلیگ فوتسال زنان ۵ بازی داشتیم و تعداد تیم ها کم شده است اما بازی برابر هیچ تیمی را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. خیلی بازی‌ها پرفشار و سخت‌تر و حساسیت و جذابیت لیگ ببشتر شده است. فصل گذشته هم هشت تیم بودند اما ما مرحله پلی‌آف داشتیم و در این فصل ۱۰ تیم بودند اما دو تیم انصراف دادند و مرحله پلی‌آف برگزار نمی‌شود.

صدقیانی‌زاده ادامه داد: وقتی تعداد تیم‌ها کم شده است برگزاری مرحله پلی‌آف معنا ندارد. تیمی از اول فصل زحمت می‌کشد و با تمام امکانات به شرایط خوبی می‌رسد اما به یکباره در مرحله پلی‌آف ممکن است اوت شود و زحمات آن تیم از بین برود. در این فصل همه تیم‌ها سطح بالایی دارند و حتی تیم صفادشت آمل به تازگی وارد سوپرلیگ شده است، خوب بازی می‌کند. تا پایان فصل نمی‌توان چیزی پیش‌بینی کرد.

وی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال زنان گفت: اصلا شرایط تیم ملی فوتسال را خوب نمی‌بینیم. وقتی باشگاه‌های بزرگی که پارسال در رده اول و دوم سوپرلیگ بودند و امسال انصراف دادند، نشان دهنده بی‌انگیزگی بارز برای فوتسال زنان است. با این همه سابقه درخشان در تیم ملی فوتسال زنان هنوز هم در تیم داری مشکل داریم. به جز فدراسیون فوتبال هیچ جایی نمی‌تواند این مشکل را حل کند. نبود اردوها و امکانات می‌تواند در آینده نه چندان دور ضربه بزرگی به تیم ملی فوتسال زنان برند و این موضوع سبب ناراحتی ما می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10357

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: