بازی‌های آسیایی هانگژو چین

سرمربی هندی تیم ملی کبدی: دوست دارم با طلا خداحافظی کنم

سرمربی تیم ملی کبدی گفت: یک بار مدال طلا گرفته‌ایم و تکرار آن دشوار است اما باید به این هدف برسیم چون می‌خواهم بعد از بازی‌های آسیایی از مربیگری خداحافظی کنم و می‌خواهم این خداحافظی با شکوه و با مدال طلا باشد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، شایلا جین، سرمربی تیم ملی کبدی زنان، درباره بازی با بنگلادش اظهار کرد: بازی خوبی بود و بچه‌ها توانستند خیلی خوب ذهن و بدن خود را کنترل کنند. این بازی و بازی قبلی نوعی مرور تمرین و هماهنگی بود تا اشتباه و خطاهای بچه‌ها کمتر شده و برای بازی بعدی به هماهنگی کامل برسند.

سرمربی تیم ملی کبدی زنان درباره برنامه‌هایش در بازی مقابل هند گفت: فرقی نمی‌کند در بازی بعدی مقابل هند بازی کنیم یا چین تایپه. ما باید بتوانیم بچه‌ها را از نظر ذهنی کنترل کنیم؛ چرا که در دوره قبلی قهرمان شدیم.

جین خاطرنشان کرد: سه تیم ایران، هند و چین‌تایپه قدرت‌های اصلی آسیا هستند. برنامه ما این بود که به عنوان تیم نخست از گروهمان بالا بریم و در نیمه‌نهایی با هر تیمی که برخورد کنیم، پیروز باشیم و در ادامه در فینال برای قهرمانی دوباره بجنگیم.

او درباره برنامه‌هایش برای تکرار قهرمانی هم گفت: من مربی‌ام و باید تحت هر شرایطی به بازیکنانم انرژی تزریق کنم چه نفرات اصلی و چه آنهایی که روی نیمکت نشسته‌اند. ما یک بار مدال طلا گرفته‌ایم و تکرار آن دشوار است اما باید به این هدف برسیم چون می‌خواهم بعد از بازی‌های آسیایی از مربیگری خداحافظی کنم و می‌خواهم این خداحافظی با شکوه و با مدال طلا باشد.

جین در پایان درباره کارت زردی که بازیکن تیم ایران گرفت و منجر به خروجش از زمین بازی شد، گفت: دو بازیکن متفاوت ما در طول بازی کارت سبز گرفتند اما داورها به اشتباه آن را به اسم یک نفر نوشتند و با کارت سبز دوم، کارت زرد گرفت و دیسکالیفه شد. اعتراض ما به این دلیل بود.

رویا داودیان، ملی‌پوش کبدی دختران ایران، نیز با بیان اینکه از عملکرد خود و یارانش در بازی با بنگلادش راضی است، گفت: از قبل می‌دانستیم کار سختی برای پیروزی مقابل بنگلادش نداریم. به‌ همین دلیل در زمین مسابقه راحت بازی کردیم‌ و با اقتدار توانستیم حریف خود را شکست دهیم.

او گفت: هدف ما فقط کسب مدال طلا و سکوی قهرمانی در بازی‌های آسیایی هانگژو چین است. به‌ همین دلیل سعی می‌کنیم بازی فردا مقابل چین را خوب آنالیز کرده و میزبان را هم شکست دهیم.

داودیان تصریح کرد: همه چیز برای فینالیست‌شدن ما مهیاست. بنابراین نه از هند واهمه‌ای داریم نه چین‌تایپه و نه هیچ‌تیم دیگری. ما آماده‌ایم تا با عبور از تمامی تیم‌ها سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

داودیان با بیان این‌که تصمیم‌ و تاکنیک سرمربی این بود که در بازی با بنگلادش خیلی فشار وارد نکنند، خاطرنشان کرد: سرمربی به ما گفت خیلی خودتان را در بازی مقابل بنگلادش اذیت نکنید. چرخشی تغییر کنیم و انصافا تعویض‌ها هم عالی، کم‌نقص و به‌موقع بود، زیرا بهتر است انرژی خود را برای بازی‌های حساس و مهم آتی حفظ کنیم. ما هم به این توصیه عمل کردیم و البته راحت از بنگلادش گذشتیم.

ملی‌پوش کبدی دختران ایران گفت: منتظر دو مسابقه مهم مقابل هند و چین‌تایپه هستیم و توان و تاکتیک اصلی خود را نگه داشتیم برای این دو مسابقه مهم، به همین دلیل نمی‌توانیم الان دست خود را برای رقبا باز کنیم. قطعا برای بازی با هند یک سورپرایز ویژه داریم که در زمان خودش آن را می‌بینید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9798

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: