۱۰۰ هزار دلار جریمه دیرکرد؛

آخرین وضعیت پرونده «لوکادیا» و «پریرا» در پرسپولیس

به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اگر مطالبات پریرا در موعد مقرر پرداخت نشود باعث ۱۰۰ هزار دلار جریمه دیرکرد می شود.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از مهر، مصطفی لشگری در مورد وضعیت شکایت پرسپولیس از استقلال و لوکادیا و پری را گفت: باشگاه پرسپولیس شکایت خود را انجام داد و منتظر رأی کمیته انضباطی است که از حوزه اختیارات باشگاه خارج است. پیگیری‌ها از سوی باشگاه انجام شده اما بقیه موارد را به کمیته انضباطی سپردیم و منتظر رأی این کمیته هستیم.

وی در مورد پایان مهلت شکایت از لوکادیا و تصمیم‌گیری باشگاه در رابطه با این پرونده خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که باشگاه انجام داد فکر می‌کنم لوکادیا درخواست جزئیات رأی از فیفا کرده و اگر قصد داشته باشد این پرونده را به دادگاه CAS ببرد، زمان بر خواهد بود. با این حال فکر می‌کنم در آن دادگاه هم دوباره پرسپولیس برنده خواهد بود و او تنها خواسته کمی زمان بخرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد جریمه ۱۰۰ هزار دلاری دیرکرد به اضافه ۱۴۳ هزار دلار در پرونده پری را گفت: قرارداد پری را دو ساله بود که یک سال آن را بخشید و قراردادش را فسخ کرد، این ۱۴۳ هزار دلار باقی‌مانده هم مربوط به قرارداد فصل اول اوست، طبق توافقی که با باشگاه داشت ما قرار بود این پول را از محل مطالبات پرسپولیس در فیفا به او پرداخت کنیم، با توجه به اینکه مشکلات انتقال پول هم وجود دارد، اما فیفا تا به الان هنوز این موضوع را قبول نکرده است.

وی تأکید کرد: یک سری اخبار مبنی بر اینکه پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کند به هیچ عنوان درست نیست و همه آن‌ها کذب است. ما در حال مذاکره با این بازیکن هستیم. اگر در زمان موعد مطالبات این بازیکن پرداخت نشود، ۱۰۰ هزار دلار هم جریمه دیرکرد اضافه خواهد شد. البته اگر فیفا قبول کند که پول را از مطالبات پرسپولیس پرداخت کند، این مشکل حل خواهد شد. در حال مذاکره هستیم که کمترین مبلغ را به این بازیکن بدهیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10409

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: