راهیابی دو بوکسور نوجوان ایران به فینال قهرمانی آسیا

دو بوکسور تیم ملی نوجوانان ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا،  در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲۰۲۳ که به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است، مبارزه‌های مرحله نیمه‌نهایی رده سنی نوجوانان، دیروز (سه‌شنبه – ۹ آبان ۱۴۰۲) برگزار ‌شد و پنج نماینده ایران مقابل حریفانشان قرار گرفتند که محمدصالح مصباحی و عبدالرحمان دارا با غلبه بر رقبای خود به فینال رسیدند. هاشمی، رستم‌پور و گرشاسبی هم با مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی کمیته برگزاری، مبارزه‌های فینال رده سنی نوجوانان پسران، پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

نتایج بوکسورهای نوجوان ایران بدین شرح است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم اشکان هاشمی که پس از استراحت در دور نخست، سلطانُف از تاجیکستان را شکست داده بود به مصاف اکبرُف از ازبکستان رفت و با قبول شکست مقابل این حریف، با مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم امیرمحمد رستم‌پور که حریفانی از چین‌تایپه و کره‌ جنوبی را شکست داده بود، با آرواز قرقیزستانی مصاف ‌داد و نتیجه را واگذار کرد تا برنزی شود.

در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمدصالح‌ مصباحی که پیش از این نماینده ازبکستان و اردن را بُرده بود، غفوروف‌ از تاجیکستان را هم شکست داد و سزاوارانه به فینال این وزن رسید. او در مبارزه پایانی با نورماخان از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم عبدالرحمان دارا که ناهات از ویتنام را مقتدرانه شکست داده بود، برای رسیدن به فینال، عبدالله‌یف از ازبکستان را در مبارزه‌ای حساس مغلوب کرد. با این اوصاف، دارا در فینال با آلپیسبایف از قزاقستان روبه‌رو می‌شود.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم عباس گرشاسبی که رایم‌ کولُف‌ از قرقیزستان را ناک‌اوت کرده بود، برابر سانگ‌وان‌ از هند نتیجه را واگذار کرد تا با مدال برنز به کارش پایان دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9952

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: