شکست یوزهای نوجوان ایرانی در برابر انگلیس

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین بازی دور گروهی جام جهانی به مصاف انگلیس رفت و دو بر یک شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی، عصر دیروز به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

نوجوانان ایران در حالی در این بازی شکست خوردند که ابتدا از حریف اروپایی خود پیش افتادند و نیمه نخست را با پیروزی به پایان بردند. در نیمه دوم انگلیس به گل تساوی رسید و در حالی که بازی با تساوی در حال اتمام بود، مهاجم انگلیس در آخرین دقیقه‌های بازی از اشتباه دروازه‌بان و خط دفاع ایران استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

تیم ملی نوجوانان ایران در بازی سوم جمعه با نیوکالدونیا دیدار خواهد کرد. این تیم در دو بازی قبلی خود با نتایج ۱۰ – صفر و ۹ – صفر شکست خورده بود

ترکیب ایران: آرشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، ابوالفضل زمانی (۷۳- علیرضا همایی‌فرد)، امیرمحمد رزاق‌نیا (۸۸- ضرغام سعداوی)، یعقوب براجعه، ماهان صادقی (۵۷- کسری طاهری)، ابوالفضل موردی (۷۳- محمد عسگری)، اسماعیل قلی‌زاده (۸۸- رضا غندی‌پور)

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10132

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: