سخت‌ترین قرعه برای بارسلونا

بارسلونا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ممکن است که با قرعه سخت پاری سن ژرمن مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از اسپورت، بارسلونا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آنتورپ رفت که با نتیجه سه بر دو شکست خورد البته آبی اناری‌ها باوجود این شکست هم به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شدند.

بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی با چه تیمی مواجه خواهد شد؟

بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی به قرعه هیچ تیم اسپانیایی نخواهد افتاد چرا که تیم‌های رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد هم به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کردند. آبی اناری‌ها به قرعه پورتو هم نخواهند افتاد چرا که در مرحله گروهی با این تیم هم‌گروه بودند.

قرعه بارسلونا در یک هشتم نهایی یکی از این تیم‌ها خواهد بود: کوپنهاگن، آیندهوون، ناپولی، اینتر، لاتزیو، پاری سن ژرمن و لایپزیگ.

بدون شک سخت‌ترین قرعه برای بارسلونا، پاری سن ژرمن خواهد بود که ستاره‌های زیادی در اختیار دارد. تقابل انریکه با تیم سابق خود از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود. البته اینتر نایب قهرمان دور قبل لیگ قهرمانان اروپا هم حریف سختی برای آبی اناری‌ها خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10629

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: