بنزما: همه چیز عالی است

مهاجم فرانسوی الاتحاد عربستان از وضعیت خود و تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از الریاضیه، کریم بنزما یکی از خریدهای بزرگ و سرشناس لیگ عربستان در تابستان بود. این بازیکن فرانسوی در حالی که بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را بر بازو می‌بست تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا راهی لیگ متحول‌شده عربستان برود.

در هفته‌های اخیر خبرهایی درباره ناراحتی بنزما و احتمال جدایی زودهنگام او از الاتحاد به گوش رسید و حتی بعضی از رسانه‌ها نوشتند که این بازیکن با سرمربی پرتغالی تیمش مشکل دارد.

بنزما بار دیگر به احتمال جدایی از الاتحاد واکنش نشان داد و گفت: همه چیز خوب است و مشکلی نیست. ما گام به گام پیش می‌رویم.

بنزما یک شب خاص را در هفته دهم رقابت‌های لیگ عربستان تجربه کرد. او در دیدار برابر التعاون که با تساوی یک بر یک به پایان رسید همه‌کاره میدان بود؛ به طوری که هم تک گل تیمش را به ثمر رساند و هم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این بازی برنده نداشته باشد.

او درباره این بازی هم گفت: التعاون تیم خوبی بود و ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان فصل خوبی را تجربه نمی‌کند. این تیم در سه بازی اخیرش دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده است تا اختلافش با تیم صدرنشین به شش امتیاز افزایش پیدا کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9868

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: