ترکیب تیم ملی تنیس روی میز مشخص شد

در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز، محمد موسوی و متین حیدری با کسب بیشترین امتیاز به عضویت تیم ملی برای حضور در انتخابی المپیک در آمدند.

 

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایرنا، پس از انجام ۱۳ دور بازی، محمد موسوی از استان مازندران با کسب ۲۴ امتیاز قهرمان شد و متین حیدری از استان کردستان با کسب ۲۳ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند و صاحب پیراهن تیم ملی تنیس روی میز شدند.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان جهت حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان که بهمن ماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود، با ۵ نفر عازم این مسابقات خواهد شد.

طبق تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیرحسین هدایی به دلیل کسب مدال تاریخی در بازی‌های آسیایی برای مسابقات جهانی انتخاب شدند و دو بازیکن دیگر از طریق انتخابی از میان ۱۴ نفر برتر پینگ پنگ ایران انتخاب شدند.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، محمد موسوی و متین حیدری عازم مسابقات تیمی قهرمانی جهان خواهد شد. این مسابقات حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9974

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: