حریف حسین وفایی در یک هشتم رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا مشخص شد

حریف برترین و تنها نماینده کشورمان در مسابقات اسنوکر قهرمانی بریتانیا مشخص شد.

 

به‌ گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایرنا، مسابقات مقدماتی اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۲۳ (یوکی چمپیونشیپ) روزهای ۲۷ آبان تا ۲ آذر در سالن مورنینگ ساید آرنا شهر لستر – انگلستان برگزار شد و دور اصلی این مسابقات از چهارم آذر شروع شد و تا ۱۲ همین ماه ادامه خواهد داشت. این رقابت‌ها جزو جام‌های سه‌گانه انگلستان است که سطح بسیار بالایی دارد و جایزه نفر اول آن ۲۵۰ هزار پوند از مجموع یک میلیون و ۲۰۵ هزار پوند است.

حسین وفایی در بازی اول مقدماتی موفق شد مارتین او دونیل را با نتیجه ۶ بر صفر شکست دهد و در دور بعدی مسابقات به مصاف اسکات دونالدسون رفت و نهایتا با نتیجه ۶ بر چهار حریفش را پشت سر گذاشت و به دور اصلی رقابت‌ها صعود کرد.

پس از آنکه وفایی به دور اصلی صعود کرد، ۵ آذر با مشخص شدن جدول اصلی مسابقات با شان‌ مورفی روبرو شد. مورفی در رنکینگ جهانی ۷ و وفایی در رنکینگ ۱۸ قرار دارد و نماینده کشورمان با اینکه کار سختی را برای صعود در این رقابت‌ها پیش رو داشت، موفق شد مورفی را که در لیگ حرفه‌ای اسنوکر به خاطر ضربات صاف و چال‌کردن‌های از راه‌ دور به جادوگر ملقب شده است، با نتیجه ۶ بر ۴ پشت سر بگذارد و با پیروزی به ۱۶ نفر برتر مسابقات برسد.

پس از این وفایی روز پنج‌نشبه، ۹‌ آذر ماه از ساعت ۲۲:۳۰ باید با حریف بعدی خود یعنی متیو سلت بازی کند. متیو در رنک ۲۹ جهانی قرار دارد و به نظر نمی‌رسد حریف سختی برای وفایی باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10376

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: