پس از کسر ۱۰ درصد از قرارداد؛ پرسپولیسی‌ها اعتصاب کردند

بازیکنان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه حاضر به تمرین نشدند.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، تمرین امروز پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی به علت اعتصاب بازیکنان و کادرفنی این تیم برگزار نشد. این اتفاق بعد از آن رقم خورد که حضور رسانه‌ها برای پوشش تمرین این تیم مجاز اعلام شد اما کادرفنی و بازیکنان بعد از مشورت با همدیگر وارد زمین نشدند و تمرین نکردند.

به نظر می رسد این اعتصاب در اعتراض به جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی این تیم بعد از نتایج ضعیف در بازی‌های گذشته به خصوص بعد از شکست مقابل سپاهان اتخاد شده است.

پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر، با تصمیم مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ۱۰ درصد از رقم قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم کسر شد.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده بود در صورت پیروزی سرخپوشان مقابل النصر این جریمه بخشیده خواهد شد اما اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس نسبت به این موضوع گلایه دارند و اعتصاب کردند.

پرسپولیس به علت شروع اردوی تیم ملی و انجام دو بازی رسمی با هنگ‌کنگ و ازبکستان تا حدود ۱۰ روز آینده بازی رسمی ندارد. تیم پرسپولیس باید در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و در عربستان رو در روی النصر قرار گیرد که این بازی برای سرخپوشان بسیار مهم است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10160

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: