مجید جلالی مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال شد

مدیر جدید توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از فدراسیون فوتبال، مراسم معارفه مجید جلالی به عنوان مدیر تکنیکال دایرکتور (مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال) فدراسیون فوتبال دیروز یکشنبه ۱۹ آذر با حضور هدایت مهدی تاج رئیس فدراسیون، ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، داوود پرهیزکاری مدیر مرکز ملی فوتبال، ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و علی تار قلی زاده مدیر فنی و رئیس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

مجید جلالی در این مراسم گفت: اولین بار است در فوتبال پست سازمانی می‌گیرم. حتی ۳۰ سال که در آموزش و پرورش کار کردم نیز در وسط حیاط بودم. وقتی به برنامه‌های مختلف AFC می‌رفتم همیشه غبطه می‌خوردم چرا با وجود پتانسیل بی‌نظیر فوتبال کشورمان، به جایگاهی که باید نرسیده‌ایم.

وی افزود: در ۱۰ و ۱۲ سال گذشته با هزینه خود به کشورهای مختلف رفتم تا ببینم چه می‌کنند. به لاماسیا اسپانیا، ۳ آکادمی معتبر برزیل و کلرفونتن فرانسه رفتم. در این یک تا ۲ سال که مربیگری نمی‌کردم نیز سعی کردم به استان‌های مختلف کشور بروم و دورافتاده‌ترین نقاط ایران مثل خواف که در نقطه صفر مرزی قرار دارد یا ماکو را دیدم تا ببینم چه خبر است‌.

مدیر جدید توسعه و پیشرفت فدراسیون خاطرنشان کرد: پس از آن شروع به نوشتن کردم زیرا اعتقاد دارم اصلی‌ترین چیزی که به آن نیاز داریم رسیدگی به فوتبال پایه است. نزدیک ۴ میلیون نفر در طول سال در مدارس فوتبال بازی می‌کنند اما خروجی شان شاید ۴ نفر هم نباشد.

جلالی اضافه کرد: به همین دلیل شروع به نوشتن ۱۲ کتاب در ۱۲ رده سنی مختلف کرده و نکات مختلف را در آنها گرد آوردم. باید نظام هماهنگ در کشور جا بیفتد. وقتی فدراسیون این پیشنهاد را به من داد و علی تارقلی‌زاده به من گفت بیا این پیشنهاد را پذیرفتم. وقتی نزد مهدی تاج رفتم گفتم ۳ آدم شناخته شده فوتبال به من گفتند این پست را نپذیر زیرا فدراسیون پشت برنامه‌هایت نمی‌ایستد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10564

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: