۱۲ ورزشکار زیر چتر حمایت مالی کمیته بین‌المللی المپیک!

کمیته ملی المپیک به زودی ۱۲ ورزشکاری که شانس کسب سهمیه برای بازی‌‎های المپیک را دارند به منظور برخورداری از حمایت مالی به کمیته بین‌المللی المپیک معرفی می‌کند.

به گزارش  پایگاه خبری گام و ورزش، جدا از طرح حمایتی کمیته بین المللی المپیک که برای هر دوره بازی‌های المپیک شامل حال ورزشکاران بورسیه می‌شود، این کمیته طرح حمایتی جداگانه ای را هم برای دیگر ورزشکاران لحاظ می‌کند.

این طرح با عنوان «کمک هزینه آماده سازی» بازهم در اختیار ورزشکارانی قرار می‌گیرد که شانس حضور در المپیک را دارند و میادین انتخابی برای این بازی‌ها را پیش رو دارند. این طرح البته تنها در یک مرحله از طرف کمیته بین المللی المپیک برای ورزشکاران معرفی شده اجرا می‌شود.

بر این اساس کمیته ملی المپیک در حال بررسی وضعیت ورزشکاران رشته‌های مختلف است و قرار است به زودی فهرستی ۱۲ نفره را برای برخورداری از این طرح به کمیته بین المللی المپیک اعلام کند. بخش المپیک سولیداریتی IOC بعد استعلام از فدراسیون‌های جهانی و اطمینان از شانس المپیکی شدن ورزشکاران، طرح کمک هزینه آماده سازی را برای آنها اجرا می‌کند.

کمیته ملی المپیک دو سال پیش هم ۱۵ ورزشکار از ۱۲ رشته را به عنوان بورسیه‌های ورزش ایران برای المپیک توکیو به کمیته بین المللی المپیک معرفی کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10567

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: