نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندوی بانوان ایران با شکست برابر حریف خود از کانادا به مدال نقره رقابت‌های گرندپری چین دست یافت.

ناهید کیانی به مدال نقره گرندپری چین رسید

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز نخست تکواندوی گرندپری چین، ناهید کیانی دارنده مدال طلای جهان و نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان ایران در دیدار فینال مقابل اسکایلر پارک از کانادا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.

کیانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل فیث دیلون از آمریکا ۲ بر یک به برتری رسید. وی سپس برابر چیالینگ لو دارنده مدال‌های برنز المپیک و ۲ نقره جهان از چین تایپه با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل تاتیانا مینینا دارنده مدال های نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو و برنز ۲۰۲۳ جهان از روسیه به میدان رفت و در پایان با نتیجه۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

مهدی حاجی‌ موسایی و ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در روز نخست این رقابت‌ها بودند که با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9847

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: