بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

کسب طلای پارادوومیدانی توسط هاشمیه متقیان/ زینب مرادی نقره‌ای شد

هاشمیه متقیان رکوردشکنی کرد و سومین طلای کاروان «فرزندان ایران» در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را به دست آورد و زینب مرادی نیز موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، در نخستین روز از مسابقات پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، رقابت ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۶ برگزار شد، جایی که هاشمیه متقیان دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو و زینب مرادی دو ملی‌پوش ایران با حریفانی از فیلیپین، ویتنام، چین (۲ نفر)، ازبکستان، بحرین و هند (۲ نفر) به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت، هاشمیه متقیان بانوی ملی‌پوش ایران با رکورد ۲۲.۹۱ متر که در پرتاب سوم خود ثبت کرد، به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد تا سومین طلایی کاروان فرزندان ایران لقب گیرد؛ متقیان همچنین رکورد این ماده در بازی‌های پاراآسیایی را که پیش از این در اختیار خودش بود، به میزان ۲.۷۲ متر ارتقاء داد.

همچنین زینب مرادی که به عنوان آخرین ورزشکار این ماده پرتاب‌های خود را انجام داد، با رکورد ۲۲.۱۳ متر در جایگاه دوم ایستاد و صاحب مدال نقره در این دوره از بازی‌ها شد.

فاطمه منوچهری به مقام ششمی بسنده کرد

بانوی ملی‌پوش پرتاب وزنه به مقام ششم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بسنده کرد. در ادامه روز نخست مسابقات پارادوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، فاطمه منوچهری در ماده پرتاب وزنه کلاس F20 به میدان رفت. منوچهری در این رقابت با رکورد ۹.۲۹ متر در رده ششم ایستاد و از دست‌یابی به مدال بازماند. در پایان این رقابت که هشت ورزشکار حضور داشتند، نفراتی از ژاپن، اندونزی و مالزی صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9908

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: