رقابت‌های قایقرانی بازی‌های پارا آسیایی هانگژو از امروز دوشنبه(اول آبان) در دریاچه فویانگ آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، در اولین رقابت و در بخش کایاک زنان، فینال کلاس kl1 برگزار شد و “سارا عبدالملکی” در خط رقابت با قایقرانان سرسختی از کشورهای ژاپن، چین و هند قرار گرفت.

قایقران کشورمان با زمان یک دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۵۹۴ صدم ثانیه در رده سوم ایستاد و از خط پایان عبور کرد و به مدال برنز رسید.

عبدالملکی در رشته راگبی فعالیت می‌کرد که چند سال قبل تصادف کرد. این ورزشکار با تلاش دوباره به ورزش بازگشت و اولین مدال‌آور کاروان شد.

 

سارا عبدالملکی: خوشحالم از این‌که اولین مدال کاروان را گرفتم/ مسیر بسیار سختی را طی کردم

سارا عبدالملکی، دختر قایقران ایران که صبح امروز در بخش کایاک زنان در کلاس KL1 به مدال برنز رسید، بعد از کسب این مدال، گفت: مسیر سختی را طی کردم و مدالم را به تک‌تک مردم ایران، خانواده، مربیانم و همین‌طور همه کسانی که در فدراسیون برایم زحمت کشیدند، تقدیم می‌کنم. نمی‌توانم بگویم راهی که طی کردم، چقدر سخت بود و حالا بابت کسب این مدال بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: بعد از کسب مدال برنز این رقابت‌ها می‌توانم بگویم که خیالم راحت شد. موضوعی که خیلی بیشتر خوشحالم می‌کند، این است که مدال اول کاروان را من گرفتم و این مسئله برایم لذت‌بخش است.

 

در رقابتی دیگر و در بخش کانو زنان، فینال کلاس vl3 برگزار شد و شهلا بهروزی‌راد در خط رقابت با قایقرانانی از کشورهای هند، ازبکستان، چین، قزاقستان، ژاپن و هند قرار گرفت.

شهلا بهروزی راد در نهایت با اختلاف ۴۶ ثانیه با نفر اول در رده هشتم ایستاد تا از کسب مدال بازبماند.