خوشحالی رونالدو از دریافت فرش ایرانی

کریستیانو رونالدو و سادیو مانه دو تخته فرش دستباف نفیس از ایرانیان هدیه گرفتند

 

 

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در بدو ورود کاروان فوتبال النصر ضمن استقبال ویژه از اعضای این تیم، به رسم میهمان نوازی و در اقدامی فرهنگی، دو تخته فرش دستباف نفیس را به دو ستاره بین‌المللی آن باشگاه  کریستیانو رونالدو و سادیو مانه تقدیم کرد.

در جریان حضور اعضای این تیم النصر در فرودگاه، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در اقدامی فرهنگی و برای نشان دادن رسوم اصیل کشورمان از جمله میهمان‌نوازی و معرفی ظرافت، چشم نوازی و قدرت هنر ایرانی به عنوان هدیه و یادبودی ویژه از سفر به ایران، دو تخته فرش دستباف را به کریستیانو رونالدو و سادیو مانه تقدیم کرد.

شهرام میرزازاده تاجر و صادر کننده فرش اصیل ایران که از عاشقان ایران و پرسپولیس است، با هماهنگی باشگاه، بانی این کار بود. دو تخته قالیچه نفیس دستبافت تمام ابریشم قم را همراه با لوح یادبود و با امضای رضا درویش به کریستیانو رونالدو و سادیو‌ مانه اهدا شد. این فرش از آن جهت خاص‌تر شده است که آن را به صورت اختصاصی برای این بازیکن بافته‌اند و در بخشی از آن، عبارت CR7 به صورت بافته شده دیده می‌شود.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9710

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: