کشتی کرمانشاه در سراشیبی سقوط

مربی تیم ملی کشتی آزاد با انتقاد از ادامه سقوط کشتی کرمانشاه، گفت: وضعیت کشتی این استان به جایی رسیده که در هیچ کدام از رده های ملی نه تنها کشتی‌گیر ندارد، بلکه حریف تمرینی هم نیستند!

 

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، احسان امینی در گفتگو با ایسنا، درباره ادامه شرایط اسفبار کشتی کرمانشاه و کسب تنها یک مدال برنز در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان ایران، اظهار کرد: چند سالی هست که از کشتی کرمانشاه دورم اما نتایج آن را دنبال می‌کنم. متاسفانه کشتی کرمانشاه هیچ نشانی با جایگاه و پتانسیل خود ندارد و چند سالی است شدیدا دچار افت شده است.

 

مربی تیم ملی کشتی آزاد، افزود: وضعیت کشتی کرمانشاه به حدی بد است که ما هیچ ملی‌پوشی از این استان در هیچ کدام از رده های تیم‌های ملی نداشته‌ایم و حتی حریفان تمرینی نیز از کرمانشاه در تیم‌های ملی حضور ندارند. تنها سبحان یاری بود که جسته و گریخته در اردوها حضور داشت.

 

وی درباره دلایل سقوط کشتی کرمانشاه، گفت: مسئولانی که در کشتی کرمانشاه سمت دارند باید در اینباره توضیح بدهند و بگویند چرا کشتی کرمانشاه با این پتانسلی که دارد کارش به اینجا کشیده شده است. من در کشتی کرمانشاه سمتی ندارم و از آنجا که حضور ندارم نمی‌توانم درباره دلایل وضعیت آن به خوبی توضیح بدهم اما رییس هیات کشتی کرمانشاه، مدیر فنی و دیگر دست اندرکاران کشتی این استان باید بگویند که چرا ۱۲ سال است حضور دارند و کشتی کرمانشاه را به این نقطه رسانده‌اند.

 

دارنده مدال طلای آسیا با اشاره به ادامه ناکامی‌های کشتی‌گیران کرمانشاه در مسابقات کشوری، گفت: ما در هیچ کدام از رده‌های آزاد و فرنگی نتوانسته‌ایم عنوانی کسب کنیم. کشتی کرمانشاه همیشه در کنار مازندران و تهران جزو ۳ تیم برتر مسابقات کشتی آزاد بود و همیشه جزو ۳ یا ۴ تیم برتر کشور بود اما الان هیچ جایگاهی ندارد. استعدادهای بسیار خوبی در کشتی کرمانشاه حضور دارند که با یک مدیریت قوی و با برنامه می‌توانند خود را به سطح اول کشتی ایران برسانند.

 

وی افزود: متاسفانه برنامه خاصی برای رشد کشتی کرمانشاه وجود ندارد و می‌توان با اقدامات درست و حضور یک مدیریت قوی، کشتی این استان را دوباره به روزهای اوج خود بازگرداند. برگزاری و تدارک منظم مسابقات آموزشگاهی، استانی، کشوری، لیگ و میزبانی از اردوی تیم‌های ملی در رده های مختلف سنی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد کشتی کرمانشاه داشته باشد.

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10164

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: