سجاد گنج زاده به مدال برنز جهان رسید

نماینده سنگین وزن کاراته ایران با شکست حریف خود از کرواسی به مدال برنز جهان رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بوداپست مجارستان، سجاد گنج‌زاده دارنده مدال طلای المپیک در دیدار رده بندی وزن ۸۴+ کیلوگرم به مصاف آنجلو کوسیچ از کرواسی رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز جهان شد تا اولین مدال آور کاراته ایران در این رقابت ها باشد.

گنج زاده پیش از این ابتدا نماینده مقدونیه را ۲ بر یک شکست داد. او در مبارزه دوم کاراته کای چین تایپه را ۵ بر صفر شکست داد. قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مبارزه سوم و حساس خود موفق شد ۳ – ۳ از سد طارق حمدی عربستانی عبور کند. وی سپس در مبارزه چهارم ۵ بر ۳ از سد نماینده اسپانیا عبور کرد اما در نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر ۳ برابر مهدی فیلالی از فرانسه شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در رقابت های امروز و در فینال وزن ۸۴- کیلوگرم مهدی خدابخشی تنها فینالیست کاراته ایران در این رقابت ها برای کسب مدال طلای جهان تا ساعتی دیگر به مصاف بداوی دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۲ از مصر قهرمان دوره گذشته این رقابت ها می‌رود و در وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان نیز فاطمه سعادتی در صورتی که پزشکان به وی مجوز حضور در میدان را بدهند برابر آنجلیکا ترلیگا از اوکراین برای کسب مدال برنز مبارره می کند. سعادتی در آخرین مبارزه خود از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و به همین دلیل از ترکیب کومیته تیمی بانوان کنار گذاشته شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=9941

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: