یکه‌تازی غفور و مجرد در لیگ رومانی

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران در لیگ رومانی می‌درخشد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش، امیر غفور، ملی‌پوش پیشین والیبال ایران که در سال جاری برای تیم راپید بخارست رومانی بازی می‌کند یکی از بازیکنان اصلی تیمش به شمار می‌آید که موفق شده نتایج بازی را به سود تیم خودش برگرداند. امیر غفور پس از پنج بازی در لیگ والیبال رومانی موفق شده با کسب ۹۱ امتیاز دومین بازیکن لیگ والیبال رومانی از نظر امتیازآوری نام بگیرد.

کنستانتین با کسب ۱۰۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال رومانی شناخته می‌شود. این بازیکن در۲۰ ست موفق شده همچون امتیازی کسب کند و این درحالی است که امیر غفور در ۱۷ ست برای تیمش به میدان رفته و موفق شده ۹۱ امتیاز را کسب کند.

ملی پوش پیشین والیبال ایران در رده‌بندی نسبت امتیاز به ست بازی کرده موفق شده در رده نخست قرار بگیرد. او با حدود ۵.۳۵ امتیاز در هر ست موفق شده در رده نخست بایستد درحالی که کنستانتین در هر ست ۵.۰۵ امتیاز برای تیمش به دست آورده است.

علی‌اصغر مجرد، دیگر بازیکن ایرانی که برای راپید بخارست بازی می‌کند در رده پنجم بهترین دفاع این لیگ جا دارد. مجرد با عملکرد خوب خود موفق شده در تیم رویایی هفته پنجم لیگ رومانی قرار بگیرد.

راپید بخارست در پنج بازی نخست خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته است و با ۱۰ امتیاز در رده پنجم لیگ والیبال رومانی قرار دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10195

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: