ملی‌پوش فوتبال بانوان در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، رئیس اورژانس بم دراین باره اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شده است.

علی طاهری افزود: پس از تماس با اورژانس، آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

طاهری با  اشاره به اینکه یک نفر از سرنشینان(ملیکا محمدی) در محل حادثه فوت کرده، افزود: دو سرنشین خانم و یک آقا در این حادثه مجروح شدند.

پایگاه خبری گام و ورزش درگذشت بانوی ملی پوش را به خانواده وی و جامعه ورزش تسلیت گفته و برای او از درگاه خداوند منان طلب مغفرت دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10727

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: