تنیس روی میز جهانی ایتالیا؛ حریفان ایران مشخص شدند

با انجام قرعه کشی چهار نماینده پینگ‌پنگ ایران در مسابقات تنیس روی میز فیدر آزاد جهانی ایتالیا حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایرنا،  قرعه‌کشی مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی (فیدر) ایتالیا انجام شد و چهار نماینده پینگ پنگ ایران حریفان خود را شناختند.

هر چهار ملی‌پوش تنیس روی میز ایران کار خود را از جدول اصلی و در مرحله ۱/۳۲ آغاز خواهند کرد. در نخستین بازی، نیما عالمیان دارنده رنکینگ ۲۲۲ دنیا با جیری مارتینکو از چک دارنده رتبه ۲۱۰ دنیا دیدار خواهد کرد.

نوید شمس دیگر نماینده حاضر در این رقابت ها که رتبه ۲۲۹ جهان را در اختیار دارد با فلیکس وتزل از مالت دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی با برنده مارکوس مادرید از مکزیک و دیمیتری لواجاک از صربستان روبرو می‌شود. امیرحسین هدایی دارنده رنکینگ ۱۱۶ دنیا در نخستین دیدار خود با توماسو جیووانتی از ایتالیا به رقابت خواهد پرداخت.

نوشاد عالمیان دارنده رتبه ۵۶ دنیا در اولین بازی خود با استبان در از فرانسه دارنده رنکینگ ۲۴۶ جهان مسابقه می‌دهد. همچنین تیم دوبل برادران عالمیان در نخستین دیدار خود در مرحله ۱/۸ نهایی با تیم دوبل ایتالیا متشکل از کارلو روسی و جان اویبود دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی با برنده پورتوریکو و اسپانیا به رقابت می‌پردازد.

مسابقات تنیس روی میز فیدر (آزاد جهانی) ایتالیا از از ۲۱ تا ۲۶ آذرماه به میزبانی به میزبانی شهر بیلا ایتالیا در جریان است و ایران با ۴ نماینده در این مسابقات حضور دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10619

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: