واکنش بهداد سلیمی به ابطال حواله واردات خودرو به فوتبالیست‌ها

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن: درمورد ابطال حواله خودرو تبعیضی وجود نداشته باشد

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: پرداخت حواله واردات خودرو به ورزشکاران اتفاق خوبی است اما اگر تبعیضی وجود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری گام و ورزش و به نقل از ایسنا، بهداد سلیمی در حاشیه افتتاح رشته کرلینگ در ایران در جمع خبرنگاران در مورد ابطال حواله واردات فوتبالیست‌ها گفت: «این اتفاق بیفتد، خوب است چون ورزشکاران تلاش می‌کنند اما اگر نگاه حمایتی به همه ورزشکاران باشد و تبعیض وجود نداشته باشد، همه ورزشکاران استقبال می‌کنند. این حمایت به صورت قانون دربیاید و برای همه ورزشکاران در نظر گرفته شود، شاهد اعتراض‌ها نخواهیم بود.»

او درباره آینده وزنه‌برداری هم گفت: «تیم ما در جوانان جهان قهرمان شد و پنج مدال مجموع گرفت. پنج نفر از این تیم در رده سنی نوجوانان بودند و ما به این تیم خیلی امیدوار شدیم که در سال‌های آینده در کنار وزنه‌برداران خوبی که در رده بزرگسالان داریم، نتیجه خوبی کسب کنیم.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا نسل طلایی دوباره ساخته می‌شود، تاکید کرد: «داریم تلاش می‌کنیم و این تیم پتانسیل لازم را دارد. جوانان ما نشان دادند که بسیار مستعدند. امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و سایر نهادها هم به ما کمک کنند.»

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درباره آخرین وضعیت تاسیس دادگاه حکمیت ورزش در ایران تصریح کرد: «در جلسه هیات اجرایی داریم بررسی کنیم. نباید جایی را بیاوریم و به آن قدرت بدهیم و بعد از کنترل همه خارج شود. از این رو نیاز است که با دقت بررسی شود. در مجموع کار خوبی است اما نباید ناپخته کار را جلو ببریم. در حال بررسی‌های لازم هستیم تا به یک نتیجه کامل برسیم و سپس در مجمع کمیته ملی المپیک در سال آینده مجدداً توسط اعضای مجمع بررسی شود. اینکه ناپخته خواستیم در مجمع رای بگیریم کار خوبی نبود و ابتدا باید بررسی‌های لازم انجام می‌شد.»

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://gamovarzesh.ir/?p=10705

‍sepideh nouri

‍sepideh nouri

دارای سابقه بیش از ۱۸ سال خبرنگاری در رسانه های کشور/ دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده خبر و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: